Skravletråd desember

ser den :D vi skulle ikke vite men når gyn sier det kan se ut som gutt i uke 11 da måtte jeg bare :D
Det forstår jeg :-). Tror ikke jeg klarer å holde meg til ikke å vite:-). I tillegg går svigerfamilien og da spesielt svogeren min rundt og påstår han kan "se" slike ting på forhånd. Svigerfar pratet t.o.m med en syns da vi fikk gravid med førstemann :-/

hihi jeg og mannen har bestemt oss for å skjule gravditeten så lenge det lar seg gjøre :p tror jeg bare bruker skjerf og mørke klær da klarer man å skjule det en stund :) eller hva tror dere? :p
Vi skjulte det sist ganske lenge.
Egentlig ganske "deilig", vår lille hemmelighet.

Med første hadde folk begynt å mase, så da sa vi det ganske tidlig for å slippe maset.
Med andre hadde første begynt å bli stor så de som ikke viste vi hadde strevd kom stadig med hint om at nå var det på tide (som veldig lenge gjorde veldig vondt å høre)
Med siste hadde alle bestemt seg for at vi var ferdige siden vi hadde en av hvert slag så da ble det vår lille hemmelighet.
Kom aldri ut på FB, og familien fikk ikke vite noe før uke 15/16

Det forstår jeg :). Tror ikke jeg klarer å holde meg til ikke å vite:). I tillegg går svigerfamilien og da spesielt svogeren min rundt og påstår han kan "se" slike ting på forhånd. Svigerfar pratet t.o.m med en syns da vi fikk gravid med førstemann :-/
å herregud det synes jeg var drøyt ! :o

å herregud det synes jeg var drøyt ! :o
Ja synes jeg også:-/. Da gubben fortalte broren at vi var gravid med nr 2 var bare kommentaren "ja da får jeg vel gratulere dere med en jente da". Og jeg var 8-9 uker da han fortalte det. Vi hadde ikke en gang diskutert om vi ville vite kjønnet selv om vi nok uansett ender med det siden jeg er altfor nyskjerrig av meg til ikke å vite det.

Vi skjulte det sist ganske lenge.
Egentlig ganske "deilig", vår lille hemmelighet.

Med første hadde folk begynt å mase, så da sa vi det ganske tidlig for å slippe maset.
Med andre hadde første begynt å bli stor så de som ikke viste vi hadde strevd kom stadig med hint om at nå var det på tide (som veldig lenge gjorde veldig vondt å høre)
Med siste hadde alle bestemt seg for at vi var ferdige siden vi hadde en av hvert slag så da ble det vår lille hemmelighet.
Kom aldri ut på FB, og familien fikk ikke vite noe før uke 15/16
åå det maset og og hva folk sier. her har vi fått ørten spørsmål om når nummer 2 kommer :/ ikke vært godt, men nå vet en kompis av mannen det og par venninner av meg. de har vært der for oss hele veien og nærmeste familie :) men de andre er ikke så viktig :p skjuler det så lenge jeg klarer. er suprise for mannen 9. januar så får vi se da :p jeg har ganske stor mage til å være 14 uker, men skal nok få skjult den på en måte :D

Ja synes jeg også:-/. Da gubben fortalte broren at vi var gravid med nr 2 var bare kommentaren "ja da får jeg vel gratulere dere med en jente da". Og jeg var 8-9 uker da han fortalte det. Vi hadde ikke en gang diskutert om vi ville vite kjønnet selv om vi nok uansett ender med det siden jeg er altfor nyskjerrig av meg til ikke å vite det.
huff det er ikke noe gøy når de holder på sånn :( her gjettet de og de hadde jo rett :p men når det blir sånn blir det for mye for meg. ødelegger en del føler jeg

Det forstår jeg :). Tror ikke jeg klarer å holde meg til ikke å vite:). I tillegg går svigerfamilien og da spesielt svogeren min rundt og påstår han kan "se" slike ting på forhånd. Svigerfar pratet t.o.m med en syns da vi fikk gravid med førstemann :-/
Høres ut som svigermor.
Hun har alltid vist det sååå lenge før jeg blir gravid...
Og 100 andre ting

huff det er ikke noe gøy når de holder på sånn :( her gjettet de og de hadde jo rett :p men når det blir sånn blir det for mye for meg. ødelegger en del føler jeg
Med første sa de først hva de trodde det ble etter jeg fortalte hva magefølelsen min var og hva oul sa (som stemte også). Mange som gjetter kjønn når noen går gravide men når de er så påståelige som svigerfamilien min er så føler jeg det ødelegger en del ja.

Ferdig handla! For i hele år tror jeg...:p
Mat, drikke, pol, slakter, blomster, gaver, you name it... Men nå er alt k boks!
Da er det bare å pakke inn ferdig, lage mintkonfekt og finne frem all pynt som ikke tilhører treet som gjenstår på dagens plan. Håper å kunne utvide den til å henge opp all hengepyny (vinduer og slikt) også, og kanskje guttenes rom.
Vi har full kontroll, og stresser ikke. Digg.
Så deilig å få alt i orden!:D

Back
Topp