Vekt

Fridam

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marshmallows 2022
Hvordan står det til med vekta hos dere etter fødselen?:) her spiser ungen opp meg, så jeg er nede på 50kg nå, 3 kg lettere enn før jeg ble gravid :o håper det stopper snart, ser nesten syk ut..

Her er vekta ned på samme som før jeg ble gravid, 47 kg. Håper også at det stopper der, trenger ikke gå ned mer enn det! La på meg 18 kg, men mye var vann i kroppen - på 14 dager var 14 kg borte!

Last edited:
Jeg er en sånn jojo, kommer ann på hva jeg spiste uka før omentrent :P Går mellom 60-62kg, før fødsel gikk jeg mellom 58-60 kg.

51kg nå, var 47-48kg før jeg ble gravid :)
med eldste gikk jeg ned til jeg var 48kg før jeg ble gravid igjen, men han var bare to mnder da :p veide da 40kg før jeg ble gravid med nr1 så er egentlig glad jeg ikke ble så tynn igjen :p
Med nr2 var jeg tilbake i normalen da hun var 9mnder. Altså det jeg veide før dette svangerskapet.
Virker som om kroppen min tar av seg de første 2 mndene før så å stoppe litt opp, også går jeg ned igjen når babyen er rundt 6-7mnder. Ganske lik vektnedgang nå som med nr2 :)
La på meg 16-17kg dette svangerskapet, og gjør meg ingenting om vekta går sakte ned. Må ha litt ekstra til all amminga :p

Her har jeg nå nesten gått ned 24 kg fra fødsel - gikk bare opp 14, men hadde gått av noen kilo mindre uansett ;) men ja, den tiden jeg ammet raste kiloene av og det ble for mye for fort så skjønner deg godt! Må spise mye fett-og kaloririk mat!

Her har jeg 8 kg mer enn Før jeg ble gravid og burde få de bort pluss sikkert 10 til.. gikk opp 20kg og 12 var borte etter første uka.. Etter det har det stått stille..

For noen lettvektere dere er :D var 68 før graviditeten og er 64 nå. Gikk vel opp 15 kg i svangerskapet:) men tallene på vekta sier egentlig ikke så mye- kunne godt strammet opp litt slappe muskler heheh

Mange lettvektere her, ja!
Jeg kan slå til med noen og 70, og jeg er fornøyd med det! Jeg har aldri vært syltynn, men er frisk og rask og har en kropp som fungerer :-)

For noen lettvektere dere er :D var 68 før graviditeten og er 64 nå. Gikk vel opp 15 kg i svangerskapet:) men tallene på vekta sier egentlig ikke så mye- kunne godt strammet opp litt slappe muskler heheh
Samme her, spesielt rompa :D flat som ei pannekake

Kan ikke veie så mye når jeg bare er 157cm på strømpelesten :p men ja har vell alltid vært lett :p

Samme her, er 155 cm :p
Hihi :p føler at ideal vekta mi er 47-48, trives med kroppen min når jeg ligger rundt der. Regner med jeg går ned noen kg til etterhvert. Men hun er jo ennå bare 4mnder :)

Jeg la på meg nesten 30 kg under svangerskapet. Men hadde veldig mye vann på slutten. 20 kg raste av med det samme. Satser på å få bort 8-10 kg enda. :-)

Jeg gikk opp 14,5 og har gått ned ca 16kg:) men veier alt for mye fra før, så håper det fortsetter;)

Back
Topp