Hva irriterer deg mest?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Irriterer meg over ganske mye om dagen!!

Her er noen av tingen jeg kommer på:

Idioter i trafikken som ikke følger reglene
Fulle parkeringshus på kjøpesentrene
Folk som klager over dårlig økonomi og som egentlig ikke har det..
Folk som kommenterer at jeg ser poppeklar ut
Ukjente folk som kommer å tar meg på magen
Leger som gir motstridende og utydelige beskjeder
Folk som snakker veldig høyt i telefonen i offentligheten
Folk som ikke klarer glede seg over andres lykke.
Folk som ikke tar nei som svar

Det med heisen irriterer meg litt!
Jeg tok heisen på ett kjøpesenter her om dagen! Så står det 3 damer i heisen med meg og barnevogna mi! Så sier hun ene til de to andre "uff disse barnevognene tar så stor plass"

Jeg kunne ikke dy meg å si "ja det var litt langt å gå til rulletrappa så jeg tydde til heisen"
:p
Men da må jeg si det jeg har sagt før:
Er ikke alle man ser at er dårlige da, jeg har bekjent som er hjertesyk som får mye stygge blikk når hun rar heis for man ser ikke nødvendigvisutenpå at hun er så dårlig som hun er

Men da må jeg si det jeg har sagt før:
Er ikke alle man ser at er dårlige da, jeg har bekjent som er hjertesyk som får mye stygge blikk når hun rar heis for man ser ikke nødvendigvisutenpå at hun er så dårlig som hun er
Nei det er ikke alle man ser er dårilige på utsiden som du sier :)
Men jeg syns det var unødvendig av de å si at barnevognen opptar plass i heisen :)

Folk som diskuterer på nett og som etterhvert høres ut som noen jenter fra ungdomsskolen til tross for at diskusjonen startet saklig. Herregud.

Og i disse dager: et sår i tannkjøttet mitt inn mot den bakerste tanna som gjør at jeg mister matlyst og nattesøvn fordi det gjør vondt. Trodde det hadde bedret seg i går, men våknet i natt av en intens pulserende smerte slik at jeg måtte ta smertestillende for å sove!

Folk som kjører bil å ikke bruker blink lys!!

Støv!

Vifta på dataen til gubben!!

Nav systemet

Signerer denne, min leieboer ser vi heldigvis ikke så mye til men hu røyker og legger sneiper overalt :( og det lukter jo en del det, og ser helt jævli ut...
Vår leieboer bor på gjesterommet vårt nå, for vi har litt å fikse før leiligheten er ferdig. Vedkommende er familie så sånn sett går det greit. Men personen dusjer en gang i uka, røyker, skifter sokker en gang i uka og klær enda sjeldnere. .. *spy*

Akkurat nå irriterer mannen meg grenseløst. Jeg har kjøpt julelys til å ha ute. Vi manglet strøm til de. Han har lovet å fikse det. Det har han enda ikke gjort. Og huset er bomba. 4 dager til jul... sukk

Også irriterer den ene katten vår meh skikkelig. Den er så DUM. Gjør ALT den ikke får lov til absolutt hele tiden :(

Folk som smatter, fulle folk, når bilen bak ligger laaaangt oppi ræva på en.. Når gubben spiser chips..

Vår leieboer bor på gjesterommet vårt nå, for vi har litt å fikse før leiligheten er ferdig. Vedkommende er familie så sånn sett går det greit. Men personen dusjer en gang i uka, røyker, skifter sokker en gang i uka og klær enda sjeldnere. .. *spy*

Æsj, da tror jeg nok jeg hadde honta litt inn på hvor dusjen i huset bedinner seg :p

Ligger i senga å irriterer meg over nabo barna.

Lær barna å åpne/lukke en dør UTEN å måtte "rive" den ned eller smelle den igjen! Er noe som kalles håndtak!!!!
Når de har 5 unger som skal fly inn og ut til en hver tid hadde det vært veldig fint! Da det rister i hele huset!

Bilister som ligger klin oppi rompa på bilen foran (får høyt blodtrykk bare jeg skriver det) bilister som bryter vikeplikt (DET skjer OFTE her jeg bor) og røykere som står rett utenfor inngangen/utgangen på senteret her, så man går rett inn i en røyksky når man går inn/ut.. ikke snakk om å flytte seg 10 meter liksom..
Her er det et stort problem at de ikke stooper ved fotgjengerfelt. Før jrg fikk barn kunne jeg fint gå rett ut i gangfeltet de gangene det var helt åpenlyst at de bare ikke GADD å stoppe - bare for å gi dem en støkk.. Nå tlr jegnikke det lenger selvsagt, da jeg ofte går med barnevogn, og uabsett har en liten en i magen også.

Her er det et stort problem at de ikke stooper ved fotgjengerfelt. Før jrg fikk barn kunne jeg fint gå rett ut i gangfeltet de gangene det var helt åpenlyst at de bare ikke GADD å stoppe - bare for å gi dem en støkk.. Nå tlr jegnikke det lenger selvsagt, da jeg ofte går med barnevogn, og uabsett har en liten en i magen også.

Samme her.. 98 % bare kjører, 2 % som stopper for å la folk gå over veien.. helt tragisk

Samme her.. 98 % bare kjører, 2 % som stopper for å la folk gå over veien.. helt tragisk
Nestwn så jeg har lyst å begynne å gå med kamera, og melde samtlige som kjører!!!

Haha... Bor selv sammen med 2 slike :p her er spisestuebordet ofte fult av sekker, jakker, luer og annet stæsj... Tenker det var flott at vi bygde nytt inngangsparti på 15m2 :p haha
Hva skal man gjøre :P har begynt å gloo på mannen når han kommer inn med jakka sånn halvveis av og I går skjønte han det for da brå snudde han med retning gangen :P

Hva skal man gjøre :P har begynt å gloo på mannen når han kommer inn med jakka sånn halvveis av og I går skjønte han det for da brå snudde han med retning gangen :P

Haha... Her hjelper ikke det :p sist uke prøvde jeg å legge jakka på gulvet forran hengeren hver gang han la dem på bordet... Mannen tok ikke hintet, han gikk å plukka opp jakka fra fulvet hver gang han skulle ut :p men henge den opp det gadd han ikke...

Back
Topp