Skravletråd desember

Ja men jeg minner han på at poden er da ute, så vi tar med oss en del jobb hjemmefra så han skal få mye å henge fingrene i om det er det han ønsker *gliser*, selv om onkel og bestefar skal bli med på turen;)
Hoho stille før stormen ;) så ja snart blir det nok å henge fingrene i :p
Sånn var min samboer i sommer rett før fødsel "kan hun ikke komme ut snart da, pappa kjeder seg" :p
Det gjør han ikke nå :D

Da er det vel vannkopper, ja...
Krysser alt jeg har for at det ikke skaper trøbbel for hjemmefødselen

Jeg avventer til i morgen, da vet jeg det ganske så sikkert, og så tar jeg kontakt med jm og hører hva hun tenker om dette. Det er jo antatt enda noen uker til fødsel, så hun blir frisk innen den tid, men storebroren er vel midt i det når jeg eter planen har tenkt p føde da (for langt på overtid hadde jeg ikke tenkt meg :P)

Da håper vi det ikke er vannkopper!!

Men det ser jo altså nesten slik ut. Vel, ikke noe å gjøre med det dersom det er sånn. Bare ta det som det kommer.

Hoho stille før stormen ;) så ja snart blir det nok å henge fingrene i :p
Sånn var min samboer i sommer rett før fødsel "kan hun ikke komme ut snart da, pappa kjeder seg" :p
Det gjør han ikke nå :D

Jeg nyter de siste ukene, prøver å komme i mål med meste som burde være klart til poden kommer. Gubben tror at det blir noe mindre å gjøre når poden dukker opp, for da har mot fått tilbake kroppen sin *glise* Det han ikke helt hvet at mor kommer antagelig være "higejacket" de neste mnd med full pupp *gliser*

På tide å starte prosessen med foring og legging av unger. Mannen tar deler av det, men jeg må vel beregne å ta del i det. Ikke minst er jeg interessert i å se lillesøster på badet og vurdere prikkeomfanget når hun kler av seg.

Jeg nyter de siste ukene, prøver å komme i mål med meste som burde være klart til poden kommer. Gubben tror at det blir noe mindre å gjøre når poden dukker opp, for da har mot fått tilbake kroppen sin *glise* Det han ikke helt hvet at mor kommer antagelig være "higejacket" de neste mnd med full pupp *gliser*
Hahah mindre å gjøre :p han kan jo drømme :p
Men det trodde faktisk min samboer også "men de sover jo hele tiden" neida :p

Back
Topp