Skravletråd desember

Hoho jeg sovna jeg :p haha! Men jo natten var grei den, en litt småsinna baby J, tror det er en tann på vei :)
Så våknet jeg en gang i natt av at mobilen ringte :p
Bestevenninnen min ringte 3 på natta! Tok den ikke men fikk sms "jeg har sølt vann i mac'en what to do"

Tenkte meg at du sovnet :p

Oj, syns jo det er litt i seneste laget å ringe noen kl. 03.00 på natta... Når telefonen min ringer så sent forventer jeg at det er noe viktig.. :P
Hvordan gikk det med mac'en hennes? Klarte hun å redde den? :D

Vel, dagens planer inkluderer i alle fall "julebarbie"!

Lillesøster har ikke flere prikker, men hun har feber. Ferien startet tidlig.

Stakkars lille! <3

Var feberen høy eller? Vil absolutt anbefale deg å ringe legen etter en time. Kan være greit å finne ut hva prikkene er og om det har noen sammenheng med feberen hennes!

Må si dere har vært "heldige" med sykdom i det siste. Er ikke lenge siden omgangssyken herjet hos dere!!
Håper lillesøster blir raskt frisk igjen!!

Tenkte meg at du sovnet :p

Oj, syns jo det er litt i seneste laget å ringe noen kl. 03.00 på natta... Når telefonen min ringer så sent forventer jeg at det er noe viktig.. :P
Hvordan gikk det med mac'en hennes? Klarte hun å redde den? :D
Haha vi ringte hverandre alltid på natta da vi gikk på vgs som er godt over 10 år siden :p jeg ble litt irritert da hun ringte :p
Jeg håper hun får reddet macen sin :) men jeg ba hun sende den på reperasjon. Det kan bli dyrt det også :o ser for meg at det kommer på ett par 1000 siden garantien har gått ut. Eller om det går på innbo forsikkring, kanskje det går? :)

Haha vi ringte hverandre alltid på natta da vi gikk på vgs som er godt over 10 år siden :p jeg ble litt irritert da hun ringte :p
Jeg håper hun får reddet macen sin :) men jeg ba hun sende den på reperasjon. Det kan bli dyrt det også :o ser for meg at det kommer på ett par 1000 siden garantien har gått ut. Eller om det går på innbo forsikkring, kanskje det går? :)

Haha!! Husker jeg og mine venninner holdt på sånn på nettene i den alderen vi også!! :p
Men vi er ikke helt der nå!! Skjønner godt at du ble irritert! Haha.. Hadde jeg blitt også... :p

Har ikke peiling på om det går på forsikring. Tror kanskje ikke det.. Men skal ikke si noe for sikkert! Har veldig lite peiling på sånt! Utrolig kjipt med ekstra utgifter i denne måneden :/ Håper de klarer å redde mac'en hennes!!

Stakkars lille! <3

Var feberen høy eller? Vil absolutt anbefale deg å ringe legen etter en time. Kan være greit å finne ut hva prikkene er og om det har noen sammenheng med feberen hennes!

Må si dere har vært "heldige" med sykdom i det siste. Er ikke lenge siden omgangssyken herjet hos dere!!
Håper lillesøster blir raskt frisk igjen!!
Nei, ikke høy. Bare akkurat 38.
Jeg bare kan ikke sende henne i bhg, men hun er i fin form.heldigvis.

Får vente og se.

Legen kan jo heller ikke si om dette blir vannkopper, og om så er, er det jo ikke noe å gjøre noe med. Men jeg skal forhøre meg med noen ang babyen...

Nei, ikke høy. Bare akkurat 38.
Jeg bare kan ikke sende henne i bhg, men hun er i fin form.heldigvis.

Får vente og se.

Legen kan jo heller ikke si om dette blir vannkopper, og om så er, er det jo ikke noe å gjøre noe med. Men jeg skal forhøre meg med noen ang babyen...

Så bra at feberen ikke er altfor høy og at formen hennes er god *bank i bordet* :)

Haha!! Husker jeg og mine venninner holdt på sånn på nettene i den alderen vi også!! :p
Men vi er ikke helt der nå!! Skjønner godt at du ble irritert! Haha.. Hadde jeg blitt også... :p

Har ikke peiling på om det går på forsikring. Tror kanskje ikke det.. Men skal ikke si noe for sikkert! Har veldig lite peiling på sånt! Utrolig kjipt med ekstra utgifter i denne måneden :/ Håper de klarer å redde mac'en hennes!!
Haha tror alle gjorde det på vgs. Eller ringe folk på vei hjem fra fylla :D
Jeg var ofte den som ble ringt til "kan du prate med meg mens jeg går hjem" jaaa da :D

Jeg skaffet meg sånn idiotforsikkring på min mac etter at jeg fikk barn :) ikke at hun er så stor ennå. Men bedre å være føre var ;)

Back
Topp