Håper dere får en fin julefeiring og at alle blir friske.Vi er dratt til foreldrene mine for helga. Og drar videre til hans foreldre etter helga og tilbringer jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere får en fin julefeiring og at alle blir friske.Vi er dratt til foreldrene mine for helga. Og drar videre til hans foreldre etter helga og tilbringer jul![]()
Tusen takkHåper dere får en fin julefeiring og at alle blir friske.
Klart dere får det tilKjenner jeg er spent på hvordan det blir når vi får barn. Og mannen har sagt han gruer seg fordi jan er redd vi ikke får det til. Uff..
Den jeg bruker nå er veldig bra i størrelse, jaMen str på den du har nå er bra? Kanskje jeg skulle kjøpt brukt![]()
Oi, det er ikke så ofte lenger.Er på 1-5 år
Høres fryktelig godt ut.Ja kyllingen er jo marinert og hvitløkskrutongene smaker. Jeg trodde det selv, men mer kjøtt enn salat her. Mye mye bedre enn forventet![]()
Ja og kylling er godt marinertNam!
Så bra daMhm..... Fikk hvert litt på julelunsjen... Ikke fått pynta noe mer, men har rydda. Gikk overraskende bra hos gyn. Skulle bare komme tilbake om det ikke ble bra snart...
Er nok flere som gjør det jaDen jeg bruker nå er veldig bra i størrelse, ja
Jeg kommer nok ikke til å selge min etter bruk.
Syns den er så fin så jeg har planer om å bare ta ut stelleunderlaget og bruke den som vanlig veske
JaGodt dere ikke ble stående fast.
Takk![]()
Æsj.. Så kjedelig... Vet du hva det kom av?
Godt du har truaKlart dere får det til![]()
Tror nok det.Er nok flere som gjør det ja![]()
Ja, det syntesTror nok det.
De ser ikke ut som typiske stellevesker, er av veldig god kvalitet og dyre...
Bare følg magefølelsen og mammainstinktene så går det bra. Dere kommer sikkert til å få mange råd fra alle mulige kanter, men det er ingenting som slår det å følge magefølelsen for en mamma.Godt du har trua![]()
JaHøres fryktelig godt ut.
Bra det var bedre enn forventet da![]()
Jeg ønsket meg egentlig en storksak elizabeth, men synes den ble for dyr..Tror nok det.
De ser ikke ut som typiske stellevesker, er av veldig god kvalitet og dyre...
Det beste rådet jeg har fått er å ikke være så opptatt av å følge alles råd.Bare følg magefølelsen og mammainstinktene så går det bra. Dere kommer sikkert til å få mange råd fra alle mulige kanter, men det er ingenting som slår det å følge magefølelsen for en mamma.
Da skulle ikke jeg ammet til 2 år f.eks eller fullamme til 1 år og tvinge i ungen min mat for hun spiste når hun var sulten. Så nei det er veldig lurtDet beste rådet jeg har fått er å ikke være så opptatt av å følge alles råd.![]()