Skravletråd desember

Mannen får fitbit charge og joggesko fra Nike til bursdagen av meg :) og skibukse til jul. Tilsammen 2500. Fant ut at vi ikke skal bruke for mye penger nå :) forslag til hva jeg kan gi fra lille gutt og N? :)

Jeg fikk julekjole og snuppa fikk :) kjøpte meg ulltøy og ullsokker. Og kjærligheter til meg og en fin slikkepott :p

N har fått ett juleverksted sett vi skal lage og 3 pepperkakeformer som skal i kalenderen og hun fikk en bamse som ble den store gaven i kalenderen hennes. Hun ville kun ha sin i større versjon ingen annen. Hun fikk og en ball :p

Ellers koset vi oss på Z i Drammen med tante med god mat og Snuppa spiste før vi dro til Gullskogen :) var ute i 10 timer så det var GODT å komme seg hjem :D nå venter jeg bare på at henne skal sove og jeg sove :p opp om 10 timer :p

Godt med alt som er gjort :) hva ble det til middag i dag?
Frøkna har bursdag så hun fikk velge og ikke overraskende ble det eggerøre med røkelaks og brødskiver :P
Har forresten også laget to omganger med roastbiff i dag :)

Laget troikakonfekt, pakket inn gaver, vasket klær, vært i butikken, hentet barn, spist middag, lekt med barn, badet barn, lagt barn og nå håndballkamp!:D
Du?

Fått gjort en del du da :)

I dag har jeg hvert hos legen med lillebror, hvert en tur i byn og kjøpt noen småting, leka med lillebror, lagt han, holdt på med årets julebakst, vasket flasker som nå koker og så skal jeg straks henge opp klærne jeg vasket i sted :P

Back
Topp