Tusen takkGod formiddag
Og god tur til Drammen!
Jeg har ferie og bare koser meg hjemme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod formiddag
Og god tur til Drammen!
Jeg har ferie og bare koser meg hjemme![]()
Oj! Flaks at dere ikke hadde lenger reisetidBegynte her hjemme bang på med rier kl. 07.30...jeg lå med rier på sofaen mens mannen leverte O.J. i barnehagen. Vi var ute av døren 08.05...hun kom 13 min etter vi hadde kommet inn dørene på kkså hun var ute 08.33
![]()
Jeg har skravlet meg opp de siste dageneTør ikke sjekke hvor jeg er nå.. Har falt helt av lasset.
Ligger helt i bunnHvilken plass ligger du på?![]()
JeppJa allt kjekt me ny bil![]()
Nei, nå må jeg hive meg rundt og få kledd på lillebror og kommet meg ut døren. Utrolig hvor lang tid det tar å komme seg ut av huset med baby.
stå på, bare å skravle i vei nå;P står alt bra til?Der kom jeg meg endelig inn på listennå gjelder det å ikke bli dyttet ut igjen
![]()
Men i bunnen er det veldig jevnt, så skal ikke mye til før du klatrer oppoverLigger helt i bunn
Vad har dere nå da ?,Jepplurer på hvilken bil jeg hadde valgt
![]()
Ja, går greit herstå på, bare å skravle i vei nå;P står alt bra til?
Vi får passe på å nyte skikkelig neste gangSamme. Vi flytta når jeg var høygravid. Og gikk siste året på bachelorgraden min. Følte jeg aldri fikk til å "nyte" graviditeten![]()
Sant detMen i bunnen er det veldig jevnt, så skal ikke mye til før du klatrer oppover![]()
jada suser bort tiden min på masse tull i dag XDJa, går greit hermed Deg?
Alt for 11 er jo krise [emoji14] Og nå er i tillegg de to største hos pappaen.. Lurer på hvordan det skal gå å få eldste ut døren om morgen etter jul..Det tviler jeg ikke på, må snart begynne å innrette seg til slikt også;P
Greit med en tulledagjada suser bort tiden min på masse tull i dag XD
FlinkDa er siste julegave kjøpt.
1 time til jeg skal hente eldsten.
Der var en kaffebar visst, når var det sist jeg kunne sitte på kafé helt alene?
Ja du har jaggu vært uheldigfinns ennå håp;P nå er jeg spent på dette nestet jegh adde bestilt til begynnelsen av desember kommer i det hele tatt, jeg har seriøst uleykke med forhåndbestilling av ting denne gangen!
Det er jo det viktigsteEgentlig ikke .. Men det funker somregel alikevel![]()