Til å med gubben hadde fått fantorangen med seg, skal ni pugge;PHaha, ja er viktig å følge med i tiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til å med gubben hadde fått fantorangen med seg, skal ni pugge;PHaha, ja er viktig å følge med i tiden![]()
blir vel det som gjelder de neste mnd så like godt bli vant til det;PUff, hørtes tungt ut. Da blir man jo avhengig av slike powernap
Lurer på om det er flere som har samme planeneDet er min plan ogsåda får vi dele!
Det første jeg hadde kjøpt er tvbenk til loftstua![]()
Godt poengblir vel det som gjelder de neste mnd så like godt bli vant til det;P
Så det er tenkt to turer?Vi har allerede bestilt tur til Santa Pola.
Ellers dreier diskuasjonen seg om Barcelona versus Danmark
neida, hun lot vente på segJeg som trodde hun kom i november![]()
JeppMasse kos er plaster på såret i det minste![]()
Hadde det travelt da?neida, hun lot vente på seg
Og når hun kom gikk det jaggu unna!
Ikkje allsIkke dumt![]()
Tør ikke sjekke hvor jeg er nå.. Har falt helt av lasset.Der kom jeg meg endelig inn på listennå gjelder det å ikke bli dyttet ut igjen
![]()
Til å med gubben hadde fått fantorangen med seg, skal ni pugge;P
VeeldigFlott hun har latt deg vaske da
Deilig å bli ferdig!
Begynte her hjemme bang på med rier kl. 07.30...jeg lå med rier på sofaen mens mannen leverte O.J. i barnehagen. Vi var ute av døren 08.05...hun kom 13 min etter vi hadde kommet inn dørene på kkHadde det travelt da?
Hvilken plass ligger du på?Der kom jeg meg endelig inn på listennå gjelder det å ikke bli dyttet ut igjen
![]()
Oii.. det var da kjapt!Begynte her hjemme bang på med rier kl. 07.30...jeg lå med rier på sofaen mens mannen leverte O.J. i barnehagen. Vi var ute av døren 08.05...hun kom 13 min etter vi hadde kommet inn dørene på kkså hun var ute 08.33
![]()
Ja allt kjekt me ny bilVi er veldig fornøyd med den vi har, men hadde vært kjekt med en firehjulstrekker![]()
Ble bra til og være første gang på begge deler.Det hørtes godt ut![]()