Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ska ligga på sofan mest møjligtJa tiden flyr!!
Takk for det.
Hva skal du i dg da?
Ja, det hjelper nok at hun har møtt dem mye i det siste. Da har hun nok gjort sine tankerMin svigerinne ha kjøpt, og hun har flyttet nær oss og møtt dem mye den siste tiden så det går nok veldig bra
Hvor vil dere reise?Jeg og mannen krangler om sommerferie og reiser for neste år...
vi er like sta begge tobahhh
Hva vil du, og hva vil han?Jeg og mannen krangler om sommerferie og reiser for neste år...
vi er like sta begge tobahhh
Ah! Hvordan går det med soving om natta da?tja var litt sliten så jeg hadde bare stappa puter der det var ubehagelig, Magen for jo ikke noe støtte og viss den for så er poden ikke fornøyd lol;P
Oi, så mye flottHun har det.
Gjorde det før eldsten dro på skolen.
4 kjoler, og hun ble mer ekstatisk for hver hun fikk.
1 pakke Duplo isbil
1 Frost slott
1 lommelykt med batteri
Flott hun har latt deg vaske daVeldigmen hun sovna til slutt. Idag har hun vært veldig snill, lot mor få vaske badet i fred
![]()
Snart klar med julevasken også.
Grattis med 14 dagerHeihei![]()
I dag er snuppa 14 dager gammel<3
Hva skjer hos dere i dag da?![]()
Her skal jeg på julelunsj med jobben![]()
dårlig, fikk ikke sove før tre i natt.....kjipern når man blir vekket i huset kl halv fem..... men fikk en halvtime på øye i stadAh! Hvordan går det med soving om natta da?
Uff, hørtes tungt ut. Da blir man jo avhengig av slike powernapdårlig, fikk ikke sove før tre i natt.....kjipern når man blir vekket i huset kl halv fem..... men fikk en halvtime på øye i stad
Jeg henger meg på den planenSka ligga på sofan mest møjligt![]()
Fantastisk!!Undret har skjedd.
Lille U sov (hold dere fast) kl 19:00 til kl 06:45 uten skulle ha pupp.
Mannen var oppe en gang og satte i smokken og det var det
veldig fort!!Grattis med 14 dagerde har gått fort!
Kos deg på lunsj![]()
Ikke dumtSka ligga på sofan mest møjligt![]()
Vi har allerede bestilt tur til Santa Pola.Hvor vil dere reise?![]()
Jeg har hørt rykter om denne fantorangen, tanteebarna mine "skjelte" meg for min dårlige kunnskap om nådagsen barneprogrammer;P men fikk virkelig en time oppdatering i all hast hos dem![]()
Vi har allerede bestilt tur til Santa Pola.Hva vil du, og hva vil han?
Vi er veldig fornøyd med den vi har, men hadde vært kjekt med en firehjulstrekkerHahah de hade ikkje vart dumt sikkert.
Jeg som trodde hun kom i november2 desSå hun kom 1 dag på overtid, termin var 1 des
Takk for det.
Jaja, da blir det fint etterpå iallefall![]()