Sovit gott ? Planer idag ?God morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovit gott ? Planer idag ?God morgen![]()
Antikkjern med andre ord![]()
Så deiligFikk ikke sove før rundt 00:30, men fikk da likevel over 6 timer sammenhengende søvn
Det er mye for en som er vandt med 5 timer oppstykket
Så bra, jo fler, jo bedreJeg kan bidra litt![]()
Kanskje man skal ta et gjennomsnitt av de toPrøvde begge sist, og ingen stemte, men husker ikke hva som.var best.
Kan prøve begge igjen.
Ble ikke mye søvn i natt heller. Hva med deg?Sovit gott ? Planer idag ?
Uff da, bekkenet?Eg er med blir mest liggandes idag. Har så vont
JeppSå bra, jo fler, jo bedre
Godmorgon har vont i ankel å kors rygg samt v hofta. Er så blå å finHvordan går det med deg idag?![]()
Han kan ikke klokka min heller, men det var tema i matte nå forrige måned så han kan prinsippet sånn på hel og halv, lenger gikk de ikke, han kjenner til kvarter også.
Nok til at han skal kunne vite klokka er halv sju eller ei
takk takk <3 sov sååå godt!God natt![]()
Nei ankel korsrygg og v hofta er litt blå på röven efter idag .Uff da, bekkenet?
jaa <3Da er det hvertfall en mening med det selv om det er fryktelig ubehagelig
De var bra att du fick sova. Vad er planer idag ?takk takk <3 sov sååå godt!
jeg må jo bare prøve?Herlig at du er så ivrig![]()
gratulerer til mannen din ogsåGratulerer til mannen
Min har også bursdag idag! Han ble 40, og jeg har heller ikke gjort noe spesielt for ham idag![]()
Fikk ikke sove før rundt 00:30, men fikk da likevel over 6 timer sammenhengende søvn
Det er mye for en som er vandt med 5 timer oppstykket
UFF da. Stakkarn. Hur gammal er hon, har en gutt på 3 år som har Mye mareritt nå för tidengod morgen folkensvesla mi kom inn til meg 3. natten på rad pga mareritt... sukk.. kjedelig når de små er forkjølet og får litt fantasier i hodet.. bah..
1 + 1Deilig med ro i heimen?
Hvor mange barn har du og hvor gamle?