Den er skrevet av Jørgen Moe (Moe som i Asbjørnsen og Moe)Hahaden har jeg aldri hørt om!
Men ja...er ikke alltid teksten er det viktigste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er skrevet av Jørgen Moe (Moe som i Asbjørnsen og Moe)Hahaden har jeg aldri hørt om!
Men ja...er ikke alltid teksten er det viktigste![]()
Det er katt du snakker om nå ikke sant?Ja, jeg tror for nemlig at det ikke blir lenge til neste kull. Og da altså da blir det piller eller steilisering etterpå![]()
Hahaha har han fin sang stemme?Hahah! Gubben er inne og synger for mini.. Tror jeg ler meg ihjel!!![]()
NattaDa er det nøye studering av innsiden av øyelokkene for min delnattings <3
Da er det hvertfall en mening med det selv om det er fryktelig ubehageligGraviditet <3
Den er skrevet av Jørgen Moe (Moe som i Asbjørnsen og Moe)
Det var trist i dagJeg! Hekta![]()
Åh, Sebastian og er kjempefint! Fine forslag, er i min gate. Synd for meg at mannen liker sånne gamle norske navn som ragnar og are og sånn. Vi har en diskusjon foran oss.Jeg ville kalle min minste Bastianmen mannen var vrien så vi landet på Sebastian
Liker godt Linus, Tobias, Casper, Marcus også![]()
Gjør det.Det skravles mye her inne!![]()
Hadde heia jeg, spesielt hvis han kom med egenkomponerte sanger!Haha, da hadde jeg daua![]()
Tror det må være livretten!Nam, fikk lyst på slik kjappistaco!!![]()
Ser ikke bra utDet hadde nok vært deilig![]()
Leser du teksten ser du at den er sterkt inspirert av eventyr så bør ikke være store overraskelsen at det er han som skrev det.Jøssda har jeg lært noe nytt idag
![]()
???Det var trist i dag![]()
Gratulerer i heimenGratulerer til mannen
Min har også bursdag idag! Han ble 40, og jeg har heller ikke gjort noe spesielt for ham idag![]()
På greys???
Hva skjer?
Nå sover eddie...Det er fantorangsovesangen om og om igjen![]()
Å, ikke verre..På greys![]()