Det er det som frister av middag hahahvorfor 2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det som frister av middag hahahvorfor 2?
Jeg! HektaNoen som skal se greys i dag?
Å, så koseligObs, må ikke glemme å pakke inn gaver.
Frøkna har bursdag i morgen![]()
Kan hende jeg får litt tid til å være her da, vet ikke riktig endaHaha problemet er jo at man må jo gjerne ha noen å skravle med å, ellers blir jeg tatt for spamming og det vil jeg jo ikkemen juledagene har nok jeg en del tid for da skjer det ikke stort og jeg er jo aleine om kvelden når ungene er i seng
![]()
Ja!det er så sinnsykt godt det! særlig om paprikaen er skikkelig sprø!! åh, nå fikk jeg lyst på det!!!!hahaha
Ja Takk snälla duåneiIkke ha vondt <3 *sender god bedring tanker*
Takk i lige mådeNatta jenter dere for sive godt![]()
Bedre enn grandis til middagIkke så dumt å få dilla på det da
Kan hende jeg får litt tid til å være her da, vet ikke riktig enda
Sove godtNatta jenter dere for sive godt![]()
Ja känner der mer å mer .Huff forslått deg sikkelig?masse god bedring
![]()
God natt till deg ogNatta jenter dere for sive godt![]()
Du må bare spørrejeg skal bli flinkere til å følge med! Jeg er ikke så god på sånne fellestråder, for ofte blir ting veldig "rotete" i mitt hodejeg er bipolar, så ting kan bli kaaaaos
![]()
Hun får dette Lego Frost slottet og en kjole av oss, en kjole fra brødrene sine og en fra svigerfar (hun trenger nye kjolerÅ, så koselighva får hun?
![]()
Saft er jo bedre en brus thihuIkke drukket brus på 2 dager jeg!frister liksom ikke. Går i saft da for vann brekker jeg meg av i store mengder
![]()
skal gjøre mitt beste!Du må bare spørrehenge deg på der du vil
![]()
Drar til mamma 23., til svigermor 27. og hjem 28.Det hadde hvert koseligskal dere mye i jula?
syns du virkelig det? jeg er helt brusavhengig selvSaft er jo bedre en brus thihu![]()
Ventetiden og evt overtiden kan bli veldig lang da ja...
Fra når er hjemmejordmor klar da?