Skravletråd desember

Haha problemet er jo at man må jo gjerne ha noen å skravle med å, ellers blir jeg tatt for spamming og det vil jeg jo ikke :p men juledagene har nok jeg en del tid for da skjer det ikke stort og jeg er jo aleine om kvelden når ungene er i seng :p
Kan hende jeg får litt tid til å være her da, vet ikke riktig enda

Ikke drukket brus på 2 dager jeg! :D frister liksom ikke. Går i saft da for vann brekker jeg meg av i store mengder :p

jeg skal bli flinkere til å følge med! Jeg er ikke så god på sånne fellestråder, for ofte blir ting veldig "rotete" i mitt hode :p jeg er bipolar, så ting kan bli kaaaaos :P
Du må bare spørre :) henge deg på der du vil :)

Ventetiden og evt overtiden kan bli veldig lang da ja...;)
Fra når er hjemmejordmor klar da?

Hun har BEREDSKAP, og derved forpliktet seg til å komme uansett, fra 3.1
Hun KAN ta mot babyen fra 36+0, dvs allerede nå, gitt at hun har fri når jeg ringer.
Men jeg har ikke fått tak i alt vi må ha enda, dvs det avgjørende, medisinene jeg i går fikk mail om at jeg må få respt på fra fastlegen, mannen hadde ordnet resept på de to hun sa da hun var her, men det viste seg vi måtte skaffe mer. Jeg leverte lista på legekontoret i dag, men legen min var ikke på jobb i dag, så hun skal se på det i morgen. Så snart den resepten er klar skal jeg hente ut alt vi trenger, samt at ege da nok kjøper en pakke sånne kladder/engangs tisselaken. Ellers tror jeg at jeg skal klare meg, selv om jeg ikke har sånne nettingtruser som hun har skrevet opp, jeg klarte meg med vanlig undertøy og ekstra innlegg i store tøybind sist. Dvs at å finne frem store tøybind bør inn på prioriteringslita mi (Jeg la vel en halv brettebleie oppi eller noe sånn) om jeg ikke hører med apoteket om de har engangstruser og sånne "bleier" som brukes på sykehuset da, men ser ikke for meg at det egentlgi trengs.

Back
Topp