så deilig...det har ikke bonus
Nei ble litt overrasket egentlig, kan ikke huske vi hadde det.. Men er jo 1.klasse da, kanskje det har noe med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så deilig...det har ikke bonus
Så braja done her og weeee
Idag blir det til sykehuset å se mormorsambo har heldigvis tatt fri fra jobb fra kl 12 sånn at jeg kan få sett henne <3
Han må passe tobben å syke eldstemann. Heldigvis er det bare hoste å allerede på bedringens vei
Takk<3
Godt han kan komme
Og god bedring til eldste
Så deiligLillemor sov fra 00:30-07fikk flaske og sover enda
rart å våkne av seg selv
![]()
Hehe ja, men det lukta jo så lengehehe bare en promp![]()
5 år, om man ikke har plager som gjør at man ikke vil ha den lenger. Så derfor håper jeg det går problemfritthihi koster litt ja, men holder vel lenge?![]()
hva skal dere spise på nyttårsaften?
mannen og jeg er uenige
Vi skal ha selskapet her hos oss![]()
Fått byttet på sengene til ungene å satt på 2 maskin med klærå brettet klær å ryddet kjøkkenet.. Tobben ligger helt fascinert i babygymmen
den falt virkelig i smak
![]()
Håper det5 år, om man ikke har plager som gjør at man ikke vil ha den lenger. Så derfor håper jeg det går problemfritt![]()
Så braVesle likte å trille tur i vinterværet!![]()
Det var braJeppheldigvis
![]()
Det er braTakkhan virker heldigvis litt bedre i hosten allerede
![]()
Det skjønner jeg jaMini sover godt i vugga <3 eldste ser film på rommet å jeg sløver i sofaendupper snart av
men skal prøve å fargelegge litt
savne det
![]()
Aahja kompis av mannen som er sammen med en fra Macou(om det staves sånn).
det var dårlig planlegging ja...
Ja det var herligFlink du har vært! og så godt han liker den![]()
Stakars litenEt visst ikke noe annet sted min vil sove i dag enn oppå puppen - tror det er mer magevondt på gang stakkars