Skravletråd desember

Mannen kom å så film med meg etter jeg brøt ut: jeg gråter fordi vi har nesten ikke tid til hverandre og at det er rotete. God mannen min ❤️ han skulle visst hjelpe å rydde i morgen :)

Mannen kom å så film med meg etter jeg brøt ut: jeg gråter fordi vi har nesten ikke tid til hverandre og at det er rotete. God mannen min ❤️ han skulle visst hjelpe å rydde i morgen :)
Så bra at det ordnet seg.
Har ikke tall på hvor mange ganger samboeren min sa "gråter du?" mens vi lå i sengen [emoji14] halvparten av gangene var jeg heldigvis bare tett i nesen ;)

Så bra at det ordnet seg.
Har ikke tall på hvor mange ganger samboeren min sa "gråter du?" mens vi lå i sengen [emoji14] halvparten av gangene var jeg heldigvis bare tett i nesen ;)
Å den er vanlig her og :p normalt for snufser når jeg gråter. Er bare veldig følsom som gravid :)

Ååh gud ja :p svigermor klager på at hun ikke kan gå i trapper og generelt gå. Men fly rundt på pub å handle julegaver det er helt okei.
For vi skal på besøk til henne på fredag, så vil hu at vi skal ta med bestemoren til samboer, som er 90 år og som faktisk er dårlig til beins. Så jeg er mellom ledd idag "kan ikke du si til henne at..." Osv osv :p
Det hadde vært så mye enklere om svigermor kunne ha kommet til bestemoren :)
Hahaha.. høres kjent ut! Svigermødre asså :p

Back
Topp