Lolo
Forumet er livet
Av de beste julekakene jaMin favoritt siden de er litt saftige![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av de beste julekakene jaMin favoritt siden de er litt saftige![]()
Eg tenker på kontantstøtten egHvilke penger tenker du på.
Kan hende det står på sidene deres
Det står her:Eg tenker på kontantstøtten eg![]()
Jeg har hatt det fintGodkvell vet ej vart dagen har blitt av . Den har gått fort. Hur har du haft det då?
Hvilke julegardiner?Jeg har hatt det fintendelig fått shoppet julegardiner
![]()
Tusen Takk SnællaDet står her:
https://www.nav.no/no/NAV og samfunn/Kontakt NAV/Utbetalinger/Utbetalinger/utbetalingsdatoer
"
Sykepenger, foreldre- og svangerskapspenger, barnetrygd og kontantstøtte
- Du vil normalt ha pengene på konto innen siste virkedag i måneden.
- I desember vil du normalt motta pengene rundt den 18. (15. for foreldre- og svangerskapspenger samt sykepenger)."
Ingen årsak, veldig lett å finneTusen Takk Snællajippi
JassåJeg har hatt det fintendelig fått shoppet julegardiner
![]()
Da blir det shopping før meg og jenta på tirsdagIngen årsak, veldig lett å finne
Så gøy.Da blir det shopping før meg og jenta på tirsdag![]()
Ja har 6 st igjenSå gøy.
Julegaver?
Så bra at det ordnet seg.Mannen kom å så film med meg etter jeg brøt ut: jeg gråter fordi vi har nesten ikke tid til hverandre og at det er rotete. God mannen minhan skulle visst hjelpe å rydde i morgen
![]()
Kostet 100 kr pr stykk på kid. Alle naboene har julegardiner, så jeg gav etter for pressetHvilke julegardiner?
Det er et prosjekt jeg ikke orker. Hater gardinskift, hehe.
Det høres lit stress ut å bytteJassåme har bara lameller hjemma hos oss. Slipper det det. Kanske me ska børja kjøpe røda lameller å byta ut me
Jul![]()
Å den er vanlig her ogSå bra at det ordnet seg.
Har ikke tall på hvor mange ganger samboeren min sa "gråter du?" mens vi lå i sengen [emoji14] halvparten av gangene var jeg heldigvis bare tett i nesen![]()
Hahaha.. høres kjent ut! Svigermødre assåÅåh gud jasvigermor klager på at hun ikke kan gå i trapper og generelt gå. Men fly rundt på pub å handle julegaver det er helt okei.
For vi skal på besøk til henne på fredag, så vil hu at vi skal ta med bestemoren til samboer, som er 90 år og som faktisk er dårlig til beins. Så jeg er mellom ledd idag "kan ikke du si til henne at..." Osv osv
Det hadde vært så mye enklere om svigermor kunne ha kommet til bestemoren![]()
Klipper du deg ofte? Hver gang jeg sier til frisøren at hun skal ta bort det slitte, får jeg alltid så himla kort hårKunne sikkert tatt mer, men helt greit. Godt å få bort det slitte