jada gjør jo det...skal se film...så blir jo bare et par timer uasett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jada gjør jo det...skal se film...så blir jo bare et par timer uasett![]()
Ja, men mye eldrenei, ikke nødvendigvis...spørs...har de barn?
JulebabyStorebror har bursdag om 2,5 uke.. Litt dum tid på året å ha bursdag, sånn rett etter jul! Egentlig..
ahh, skjønner.Ja, men mye eldre![]()
Julebabyrett før og rett etter et l kjedelig ja.. Ikke like enkelt å få feiret det da :/
Når de er så små som nå funker det jo fint med vognbagen ogsåahh, skjønner.
alt går jo, men skjønner om dere tenker det er stress. vi har gjort det før..hatt med reiseseng og babycall
Katt av absolutt gjøre, men tenker det bare er enklere å vente et år ^-^ahh, skjønner.
alt går jo, men skjønner om dere tenker det er stress. vi har gjort det før..hatt med reiseseng og babycall
Ser den. Har en venninne som har bursdag den 22 og hadde samme problem.. Men som hun sa, når du blir eldre kan du plutselig ble om dyrere gave fordi det er for både jul og bursdagJulebabyrett før og rett etter et l kjedelig ja.. Ikke like enkelt å få feiret det da :/
Ja seff...tenkte meg ikke helt om der...det gjorde vi første året til Oliver J, stemmer..altså julen 2013. Julen 2014 var det vi hadde reisesengNår de er så små som nå funker det jo fint med vognbagen ogsådet brukte vi da han var baby
![]()
jada såklart.Katt av absolutt gjøre, men tenker det bare er enklere å vente et år ^-^
Ja det var samme herJa seff...tenkte meg ikke helt om der...det gjorde vi første året til Oliver J, stemmer..altså julen 2013. Julen 2014 var det vi hadde reiseseng![]()
Men i år kommer besøket til oss så.
HahahaMåtte le i dag morges. Vi fant aldri nøkkelen i går, så mannen styra med å ringe jobben for å prøve å finne ut hva han skulle gjøre i dag tidlig. Så går jeg inn til toåringen for å ta opp han, han spør etter pappa og jeg svarer at han ikke finner nøkkelen sin. "Du lekte litt med den ikke sant?" Jaa "Husker du hvor du la den?", setter han ned på gulvet, han bøyer seg ned å kikker under senga og peker. "Inni den der". Inni en garasje han hadde under senga. Vi så begge den i går, men begge tenkte at nei DER er den ikke. Herregud å vi lo![]()
Hehehe jaHahahaakkurat som meg da
![]()
mhm samme erfaring herJa det var samme hervar vanskeligere når han var over året, for da merket han mer at han var på en ukjent plass. Håper de kommer hit hos oss i år også, skal i utgangspunktet det.
er noen luringer disse småHehehe jasa til mannen at jeg hadde INGEN tro på at han husket det to dager etter vi så han lekte med den
men jammen
hehe
Hehehe herligMåtte le i dag morges. Vi fant aldri nøkkelen i går, så mannen styra med å ringe jobben for å prøve å finne ut hva han skulle gjøre i dag tidlig. Så går jeg inn til toåringen for å ta opp han, han spør etter pappa og jeg svarer at han ikke finner nøkkelen sin. "Du lekte litt med den ikke sant?" Jaa "Husker du hvor du la den?", setter han ned på gulvet, han bøyer seg ned å kikker under senga og peker. "Inni den der". Inni en garasje han hadde under senga. Vi så begge den i går, men begge tenkte at nei DER er den ikke. Herregud å vi lo![]()
Det er sant!Ser den. Har en venninne som har bursdag den 22 og hadde samme problem.. Men som hun sa, når du blir eldre kan du plutselig ble om dyrere gave fordi det er for både jul og bursdag![]()