Jubeltråd :)

Jubler for at alt var bra på tidlig UL i dag <3 Button er 4,2cm lang,hjerterytmen var fin, nakkefolden og nesebeinet var normalt, og baby sprellet rundt i magen og viftet med armer og bein. Legen sa at jeg var 11+1 :)

Åhh! Endelig fant jeg et galloperende hjerte med doppleren! Har leita et par ganger tidligere denne uka uten hell. Har hatt en litt dårlig følelse, men så kom kvalmen tilbake og jeg følte at alt var bra igjen. Men så måtte jeg jo sjekke en siste gang, og der var det! Verdens herligste lyd! Det ER en levende baby i magen! :) hipp hurra!

10+3 i dag :) første kontroll på fredag, kun 6 dager til. 9 dager til TUL og 11 dager til 12 uker :) og med et dokumentert hjerte så må jeg si at det er vel små sjanser for at noe skal gå galt nå :-p

Last edited:
Jubler for at jeg er nesten helt ferdig med både julegaver og innpakking, og at jeg har kake.

:happy:Yey for at jeg i kveld fikk ned 50g sjokolade! -og den er fortsatt nede..Har ikke skjedd på hele graviditeten... selv om jeg har vært uutholdelig kvalm i nesten hele dag.

jubler for at jeg klarte meg over helgen med barnebursdag for vesla (13 stk 8årige jenter fulle på sukker i to timer! pjuh!) og familieselskap!

også jubler jeg for at dersom dette går bra, så får jeg en sommerbaby denne gangen <3 en vinterbaby og en sommerbaby i mitt liv da <3

Back
Topp