drømmeren84
Gift med forumet
For bankende hjerte på ul! Målt til 8+0 så satt frem 5 dager![]()
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For bankende hjerte på ul! Målt til 8+0 så satt frem 5 dager![]()
HahaSiden jeg har fryktelig dårlig humor jubler jeg for at jeg er 69 dager på vei i dag![]()
Yey for at jeg i kveld fikk ned 50g sjokolade! -og den er fortsatt nede..Har ikke skjedd på hele graviditeten... selv om jeg har vært uutholdelig kvalm i nesten hele dag.Bra jobba! Mi har 18 jenter i klassen nå, kjenner eg ser ikke frem til det like etter jul...jubler for at jeg klarte meg over helgen med barnebursdag for vesla (13 stk 8årige jenter fulle på sukker i to timer! pjuh!) og familieselskap!
TakkBra jobba! Mi har 18 jenter i klassen nå, kjenner eg ser ikke frem til det like etter jul...
Jeg også! Småangst av hele greia også har vi to andre bursdager på rappen så blir bursdag 3,4 og 5 januar.. Håper kun kvalmen er vekke til da!Takkoi! 18??? Pjuh! Kjenner jeg blir sliten bare tanken!!
jeg krysser fingrene hardt for det!!Jeg også! Småangst av hele greia også har vi to andre bursdager på rappen så blir bursdag 3,4 og 5 januar.. Håper kun kvalmen er vekke til da!