Skravletråd desember

Kan du ikke dra innom å snakke med de i skranken? Jeg har noen ganger dratt ned dit for jeg veit at på telefonen er de vridne..
Synes det er så ubehagelig å stå og legge ut om problemene mine i all offentlighet til alle som sitter og lytter på venterommet :( men kommer til å gjøre det i morgen, hvis jeg ikke får noe på dagen i morgen.

Alle leger har jo telefontid.. be om å få telefontime med legen idag! Det haster, og de trenger egentlig ikke vite hva det er. Det trenger bare legen å gjøre.
Han hadde ikke telefontime ledig denne uken (Spurte om det), men han hadde bare hastetimer sa hun. Og uansett hvor mye jeg sa det hastet, hastet det ikke nok for jeg hadde jo allerede 80% sykemelding.

Langt på dag nå ja. Ferdig på fysio, straks hårklipp så jeg er klippet til jul (som en forandring, jeg pleier klippe meg sånn fredag eller lørdag sen helga vi har dåp, nå tar jeg det før fødsel :) )

Selvsagt utsolgt for guttungen størrelse i "skjorte med slips" på cubus, som han syntes så fint ut. Får finne noe annet
Ny frisyre eller bare stusse? :)

Her sover han nå... Har sovet i 1,5time.. Og vi skulle egentlig vært hos svigers kl12 :p haha
Hehe ja holde tiden er noe jeg ikke er så flink til etter at jeg fikk barn :p

Haha apropo svigers, de har terrorisert meg på telefon og sms :p særlig svigermor og samboers bestemor :p

Jeg tror ikke hun skjønte greia eller ville skjønne. Jeg tenkte jeg skulle ringe på nytt i morgen, men ikke nevne noe om at jeg har 80% sykemelding fra før av. Hvis ikke det funker, drar jeg bare opp til legekontoret og nekter å gå før jeg får snakket med legen selv.
Ja gjør det. Du må bara stå på ditt

Hehe ja holde tiden er noe jeg ikke er så flink til etter at jeg fikk barn :p

Haha apropo svigers, de har terrorisert meg på telefon og sms :p særlig svigermor og samboers bestemor :p
Hvorfor har de terrorisert deg på mobilen? Hva maser de så fælt om? :p

Back
Topp