God morgen du!Godmorgon alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen du!Godmorgon alle sammen![]()
Begynte egentlig med at eldstemann hadde nissefest på Sfo og yngste Lucia i bhg (oppmøte for foreldre og søsken klokken 15) på fredagOi det var en lang timeplan![]()
Ja, det er det som hjelper her også, men tydeligvis ikke vare med søtsakerUff ja, pleier å hjelpe å spise ofte og lite for meg, så kan være magen protesterte litt.![]()
Sovevogn og vogn hjemme å sove iÅja, sånn ja.hvis det kun er sovevogn hun trenger, så hadde jeg nok kjøpt en billig en på finn.
![]()
Haha, nei, man lærer så lenge man lever.Ja, det er det som hjelper her også, men tydeligvis ikke vare med søtsakermå ha noen vanlig mat også.
![]()
Ja de tror eg ogNei, tror det er en umulig situasjon for dem å forstå!
Mhm. Mye fint og billig på finn, dersom man ikke bryr seg om at det er brukt.Sovevogn og vogn hjemme å sove i![]()
Gratulerer så mye med dagenjepphar bursdag i dag.
Assjjj dyr i grøten. Hoppas du sende in klageHaha sist jeg kjøpte sånn ferdig fjorlands risgrøt så fant jeg ett lite dyr med mer enn 2 bein oppietter det har ikke jeg spist ferdig grøt
Men prosjekt vaske kjele tas opp i morgen. Hvis ikke så får jeg avlegge enda en tur til ikea![]()
Satser på detFår håpe de også blir det; )
Det ble 4 timer til slutt
Ja, skal nok klare meg.. Men blir en lang dag![]()
Godt å sove en halvtime sitter og ser på flytte folka ribbe leiligheten kaldt er det også.Sov godt![]()
Brukt er fintMhm. Mye fint og billig på finn, dersom man ikke bryr seg om at det er brukt.![]()
Det slapp jeg.Huffdaher måtte jeg sove på sofaen og
![]()
jepphar bursdag i dag.
Sikkert ikke dumt!Brukt er fintkanskje greit å vende henne til en annen vogn. Kjøper om jeg kommer over godt tilbud nå
![]()
Hittil har jeg levert eldste på skolen og handlet.Bare lyst å være under dyna i dag, trøtt å kald.. Meeen jula nærmer seg og masse som må bli gjort før vi kan senke skuldrene å slappe av
Hva skal damene til med i dag?
Så bra at du fikk tak i deVi koser ossmå hun bare bli frisk
fikk tak i de og får ul 28.
koselig da
ååå ikea er alltid kaos
men mye fint da
![]()