Skravletråd desember

Uka med punkter på kalenderen hver dag er igang. Dvs, fredag tror jeg ikke vi har noe annet enn "siste skoledag og siste dag på bhg før jul" han skal i kirka, men det gjør jo ikke vi noe for.

Jeg har er papir med datoer og hva på kjøleskapet, det er nissefest, julefest på ettermiddagen, jordmor, fysio, barnelege, veninne med hjem og sikkert mer jeg ikke husker i farta.

Yngste er sendt avsted med glitter og "noe hvitt som går utenpå yttertøy", derav ikke luciakjolen sin, men en av farens t-skjorter i dag, de skal ta buss til sykehjemmet og synge Lucia. Jeg skal på fysio-trening og til frisøren. Ungene får egne rom og julegaver til svigerfar mm skal sendes.

Tunga beint i munnen denne uka.
Oi. Det må jeg si var litt av en timeplan.

Uka med punkter på kalenderen hver dag er igang. Dvs, fredag tror jeg ikke vi har noe annet enn "siste skoledag og siste dag på bhg før jul" han skal i kirka, men det gjør jo ikke vi noe for.

Jeg har er papir med datoer og hva på kjøleskapet, det er nissefest, julefest på ettermiddagen, jordmor, fysio, barnelege, veninne med hjem og sikkert mer jeg ikke husker i farta.

Yngste er sendt avsted med glitter og "noe hvitt som går utenpå yttertøy", derav ikke luciakjolen sin, men en av farens t-skjorter i dag, de skal ta buss til sykehjemmet og synge Lucia. Jeg skal på fysio-trening og til frisøren. Ungene får egne rom og julegaver til svigerfar mm skal sendes.

Tunga beint i munnen denne uka.
Oi det var en lang timeplan :p

Bare lyst å være under dyna i dag, trøtt å kald.. Meeen jula nærmer seg og masse som må bli gjort før vi kan senke skuldrene å slappe av :P

Hva skal damene til med i dag?

Oi. Det må jeg si var litt av en timeplan.
Det er litt mye, ja.

Godt vi er jo foreldre hjemme (jeg sykemeldt ut denne uka, deretter permisjon, mannen arbeidsledig) så kommer vi oss gjennom
Og helst rydder og vasker og baker litt til jul også

Mhm, skulle vært fint å la de slippe smerter og ubehag.
Ja. Gruer meg. Er alene resten av uka. Samboeren kommer kanskje hjem til helga, men jeg har følelsen på at han blir til neste uke.. Er det som pleier å skje.. I tillegg vil de nok bli ferdige, så de slepper å jobbe jula.
Å, jeg håper hu her slepper like lett unna som din. Hadde hvert så fint å sleppe bivirkninger.
Han som jobber i canada eller? Synes å ha lest noe i forbifarta om det :)

Krysser fingrene for at di tøtte tar det like fint ;)

Bare lyst å være under dyna i dag, trøtt å kald.. Meeen jula nærmer seg og masse som må bli gjort før vi kan senke skuldrene å slappe av :P

Hva skal damene til med i dag?
Kjenner følelsen! Hva skal du gjøre idag?
Idag har jeg faktisk ingenting å gjøre, bortsett fra litt husarbeid og handling. Resten av uka blir travel da.

Back
Topp