Lolo
Forumet er livet
De ryker i neste kamp om de ikke hever seg... Tror jegJa, jeg synes det har vært en del surr. Det har vi ikkje råd til mot bedre motstand:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ryker i neste kamp om de ikke hever seg... Tror jegJa, jeg synes det har vært en del surr. Det har vi ikkje råd til mot bedre motstand:/
Visste ikke at det fantes engang jegJa![]()
syr 2 sømmer rett ved siden av hverandre
som man ser f.eks på bodyer langs kanten.
Har ønska meg det
![]()
Ææ... Det hørtes slitsomt utBlir ikke særlig oppvarting tror jeger mer sånn fikse seg selv hos svigers. Men iår kan jeg vel bruke unnskyldningen at jeg har baby
hehe. Men gruer meg bare til hodepinen. For de er så syyykt høylytte :S er litt lydsensitiv tror jeg.
Ja, vi er ganske så godeHurra for norge! !!
Det er vi jaJa, vi er ganske så gode![]()
Haha, jaaa! Ser det for megHaha da hadde jeg blitt populær i Oslo sentrum![]()
Hvor mye bruker dere da ca?Jeg fikk ny pc til bursdagen, tv for to år siden. Varierer veldig her også
HeheJeg ønsker meg ipad eller ett acne skjerftror nok skjerfet stiller høyere enn ipaden
![]()
Nesten umulig... La den stå over natta med zalovann, og bruk til slutt stålull...Off nå har jeg stått å skrubba den dumme kjelenbrent risgrøt er umulig å få vekk. Kjelen ser ikke ut
![]()
Han sliter sånn med å finne på noe her, så det blir nok noe her fra.Lista er innafor her. Men ikke gitt jeg hadde fått noe fra den...
Men da får du uansett en fin gave daHan sliter sånn med å finne på noe her, så det blir nok noe her fra.
Har nevnt de vasene ganske lenge da![]()
Hva har du kjøpt nå da?Var innom bokklubben en tur. Ups ble litt fattigere
JaÆæ... Det hørtes slitsomt ut![]()
Ja, kan jo kalle den en sånn langtidslisteMen da får du uansett en fin gave damye bra på lista!
Gjorde heldigvis detDet gjør det![]()
Lur plan synes jegJa, kan jo kalle den en sånn langtidsliste![]()
Fant det ut via speiltvilligene sin blogg. Så så fint ut med sånne sømmer. Så nå ska jeg og prøveVisste ikke at det fantes engang jegsmart da!
Er redd for det jeg også :/De ryker i neste kamp om de ikke hever seg... Tror jeg![]()