Lolo
Forumet er livet
Sant nok, men jeg holder egentlig i han i å ikke kaste opp altså...Egentlig er det bedre å kaste opp enn å gå kvalm i flere dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant nok, men jeg holder egentlig i han i å ikke kaste opp altså...Egentlig er det bedre å kaste opp enn å gå kvalm i flere dager
Oj så lite eg får med megDet er det![]()
JaFår hoppas hon sover. Trenger sikkert ta igjen litt søvn![]()
Spiller om plass i kvartfinalen i dagOj så lite eg får med meg
De e klart. Har hon spist noet idag??Jasover enda svært kort på dagtid. Men glad hun får sove litt i strekk nå på kveld og
![]()
Oj oj vad er resultatetSpiller om plass i kvartfinalen i dag![]()
De leder 19-14 nåOj oj vad er resultatet
Takk for tipsetKjøp øretermometer!helt genialt for ikke å plage barna!
God bedring til snuppa![]()
Ja. Idag skrev jeg ned ml. Havna på 620ml på seks flasker dette døgn og pære pluss grøt og litt vann. Har gode tissebleier ogDe e klart. Har hon spist noet idag??
Samme her, ønsket meg klokke til jul for 2 år siden, og nå har jeg 7 stk som jeg har fått av hanDet er litt dumt da. Men det finnes jo mange andre fine smykker. Mannen min liker klokker så det er ofte det jeg får om han har lyst til å kjøpe noe fint til meg.![]()
Ja, de er veldig glad i hverandre de går på samme avdeling i bhg ogsåIkke rart det blir ekstra kjekt for barna da![]()
Mannen min liker og klockor, har fått några av han. Men har ønske om en Michael Kors klokka på listen men den syns mannen e dyrDet er litt dumt da. Men det finnes jo mange andre fine smykker. Mannen min liker klokker så det er ofte det jeg får om han har lyst til å kjøpe noe fint til meg.![]()
Joda, det hsr jeg ogsåHar allerede en veske i den prisklassen jeg![]()
Det gjør de, men føler meg ikke helt trygg...De leder 19-14 nå![]()
Så bra hoppas de vinnerDe leder 19-14 nå![]()
Ja den er lekker altsåDen eg knall fin![]()
Hjelper kanskje ikke med store dådyrøyne heller?Mannen min liker og klockor, har fått några av han. Men har ønske om en Michael Kors klokka på listen men den syns mannen e dyr![]()
Er enda lenge igjen, men synes det ser bra utDet gjør de, men føler meg ikke helt trygg...
Ja, vi satser på detSå bra hoppas de vinner![]()
Ja men de e ju bra.Ja. Idag skrev jeg ned ml. Havna på 620ml på seks flasker dette døgn og pære pluss grøt og litt vann. Har gode tissebleier og![]()