JaÅ nei, syk igjen?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaÅ nei, syk igjen?!![]()
Prøvdeå beskrive følelesen å ha poden inni meg, men klarte ikke den oppgaven helt bra tror jeg;POi, så spennende. Hyggelig at han er fascinert.![]()
Yes er det. TakkDeilig å være i mål da. Gratulerer![]()
Har kjøkkenmaskin,Kjøkkenmaskin!
Gavekort?
Smykker?
![]()
Vil videre til semifinaleJa det håper virkelig jeg ogs
Bare nytt på nytt, masse gamle klipp. Men jeg har styrt fjernkontrollen i hele dag, så jeg venter til han har fått bestemt litt.Du får gjøre det
Hva ser mannen på?
Gavekort er supert.Øredobber?
Gavekort?
Blir det rolig fremover?Yes er det. Takk![]()
Oi ble dere revet med denne gang?:-OJa, de er detvi pleier å komme sist reise først
i dag var det motsatt
![]()
Fikk du bare et rart blikk?Prøvdeå beskrive følelesen å ha poden inni meg, men klarte ikke den oppgaven helt bra tror jeg;P
Ja, noe sånt ja. Så syns i grunn den er for dyr.. jeg er jo så bortskjemt.Den så fin ut.
3-4.000?
Flink du er3000 innlegg skrevet![]()
Okei. Bra du får sett resten av kampen daBare nytt på nytt, masse gamle klipp. Men jeg har styrt fjernkontrollen i hele dag, så jeg venter til han har fått bestemt litt.Det var standup før det. Sklei liksom bare over i neste program.
Men det er snart over og da får jeg sett etter pausen.
JaOi ble dere revet med denne gang?:-O
Tåler ikke å ha noe i ørene lenger![]()
Jepp.Okei. Bra du får sett resten av kampen da![]()
Ikke rart det blir ekstra kjekt for barna daJade vi var hos har ei som er året eldre enn vår og de et beste venner i følge de selv (vi voksne er litt uenig
) så de koser seg sånn sammen
![]()