BabyPåHjernen
Flørter med forumet
Da er det vel bare å taste i vei.I mål om 48 innlegg ser jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel bare å taste i vei.I mål om 48 innlegg ser jeg
Det kan bli spennende, bør kanskje prøve å få det med megTror det er norge-tyskland
Høres kjempekoselig ut. Kos dere masse!Da skal vi snart dra til juletrefest med jobben til pappa. Begynner 16.30 i Kongeparken mee masse aktiviteter osv
. Mini er nok ennå litt liten for å ha noe forståelse for det og gjør en del av aktivitetene men satser på at vi ihverfall får julestemning
.
Kan bare ikke huske jeg har sett nisse og engel pepperkakeformer..Ja, klart det er jo viktig...!![]()
Er det håndball i kveld?Noen som skal se håndball i kveld?
Tror ikke det.Altså...tror ikke jeg skal se det. Tror på håndballkampen altså... uff dette ble feilEr det håndball i kveld?Tror ikke det.

Du har jo alltid polarekspressenNoen som vet om det går noen koselige julefilmer i kveld. Har lyst på litt julestemning.![]()
Den er jo koselig. Hvilken kanal og når går den?Du har jo alltid polarekspressen
Ligger på Netflix..Den er jo koselig. Hvilken kanal og når går den?
Natteskrekk?
Og håper Norge slår til og vinner idag ogsåDet er hvertfall Norge-Noen i åttendelsfinale![]()
Ja tror det kan bli veldig spennendeDet kan bli spennende, bør kanskje prøve å få det med meg![]()
Ja, det gjør den jo.Ligger på Netflix..

Voksesmerter, ja.Voksesmerter.
Har vært borti nattskrekk også, da hjelper egentlig ingenting -bare være der og trøste til det går over
Selvfølgelig håper vi detJa tror det kan bli veldig spennende. Håper Norge vinner
![]()
Oi, det var kanskje veldig spesifikt. Er mest ute etter julestemning altså...Ja, det gjør den jo.Tror snart jeg har sett alle julefilmene på netflix. Prøver febrilsk å få litt julestemning, men synes det er vanskelig uten snø.
Vil se en klissete, romantisk amerikansk julefilm. Sånn typ TV-film![]()
Vi bakte pepperkaker til julemusikk før i dag, det hjalp veldig herJa, det gjør den jo.Tror snart jeg har sett alle julefilmene på netflix. Prøver febrilsk å få litt julestemning, men synes det er vanskelig uten snø.
Vil se en klissete, romantisk amerikansk julefilm. Sånn typ TV-film![]()
Ja selvsagtSelvfølgelig håper vi det![]()
Åh, det hørtes koselig ut. Kanskje jeg skal sette på spotify-lista med julemusikk til middagen. Det er jo billig julepølse som blir hovedretten i kveld. Det bør jo hjelpe på stemningen.Vi bakte pepperkaker til julemusikk før i dag, det hjalp veldig her![]()