Ja gjør detHøres veldig koselig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gjør detHøres veldig koselig ut
Ja har lest mye bra om kongeparkenJa gjør det. Vet mange skryter veldig av opplegget til kongeparken før jul men er svindyret billetter da. Heldigvis fikk de veldig fine priser på jobben til pappa og mini går gratis siden han er under 2
![]()
Det er det jeg akkurat spurte mannen om.Hva skal dere ha?
Hvor gammel er han?Skal det. Blir gøy
. Mini sover enda og håper han sover noen minutter til siden opplegget varer til 19.30 og han egentlig legges mellom 18.15 og 18.30
![]()
20.30 den starter? Kanskje jeg rekker å få med meg deler av den ihverfallNoen som skal se håndball i kveld?
Yes er da den starter20.30 den starter? Kanskje jeg rekker å få med meg deler av den ihverfall![]()
Han blir 1 år på nyttårsaftenHvor gammel er han?
Vi var på julefest på fredag, rutinene sklei litt ut å vi var hjemme en time etter leggetidmen vi løfta hun bare fra bilstolen og over i senga
![]()
Da får jeg håpe mini ikke bruker alt for lang tid med å sovne i kveld da etter juletrefestenYes er da den starter![]()
Tusen Takk før oppskriftde med tørr gjær visste eg ikke att de skulle blandas med mel. Alltid tenkt blandar gjær med vætska eg
Første natta han har hatt det
Storebror hadde aldri det, så jeg vet ikke helt hva jeg burde gjøre...
Natteskrekk?Er vel ikke så mye å gjøre egentlig. Jeg har massert forsiktig på mine gutter, virker som det hjelper iaf
Hvem spiller i kveld?20.30 den starter? Kanskje jeg rekker å få med meg deler av den ihverfall![]()
Haha, du er godt utrustetDen store pepperkakedagen vår i dag.
Tror dere jeg har nok former, eller bør jeg løpe ut å kjøpe flere.
Har:
3-5 hjerter
3-5 stjerner
1 runding
1 måne
2 menn
1 dame
1 barn
1 baby
1 snømann
2 griser, en tynn og en feit
3-4 juletrær
3-4 blomster
2 elg
1 piggsvin
1 skøyte
1 rev
1 bjørn
1 snegle med hus
1 reinsdyr
1 ekorn
1 hus
+ de jeg har glemt
Vis vedlegget 151005
Vet ikke enda, kommer litt an påNoen som skal se håndball i kveld?
Mangler engler og nisser daHaha, du er godt utrustet![]()
Hvordan går det med formen?En dubb senere, må jeg nok stå opp.
Som mannen sier, kalle hjem sønnen (som er hos en kompis) og få oss noe middag.
Tror det er norge-tysklandHvem spiller i kveld?
Ja, klart det er jo viktig...!Mangler engler og nisser da![]()
Det er hvertfall Norge-Noen i åttendelsfinaleTror det er norge-tyskland