Barselgaver :)

En uting i min verden!
Det er dyrt nok med barn, jeg ser ingen grunn til å fordyre det enda mer med kostbare smykker bare fordi mam har født. Skal den ene ha, må den andre få også...

De mannfolka har jaggu fått gjennomgå, det er ikke peachy å leve med en hormonell og gravid dame.. Om noen prøver å overbevise seg selv om det, så mangler de jaggu selvinnsikt!

Er så enig, her føler jeg vel nesten på at om noen skulle hatt gave måtte det ha blitt mannen :p for en tolmodig kar :) han har virkelig holdt ut mye siden i sommer
 
Oioioi... Den var vel ikke noe hyggelig eller?
Det syns jeg ikke meldingene hun fikk var heller, så kanskje vi bare bør la ting ligge nå :) De får ordne opp seg imellom eventuelt :)
 
Det syns jeg ikke meldingene hun fikk var heller, så kanskje vi bare bør la ting ligge nå :) De får ordne opp seg imellom eventuelt :)
Enig med denne også :)


Vi får følge Kardemommeby loven og gjøre mot andre som man vil bli behandlet selv osv:p Hormonene spiller vel inn innimellom :D
 
Jeg vil veldig gjerne ha en barselgave. Ikke noe dyrt, bare en gest. Gjerne noe som kan gå i arv til minsten. Så tenker jeg at pappa kan det bli gjort litt ekstra krus på til den første farsdagen. Tror det er mor som kommer til å huske slike dager her i huset for far i huset er ikke vant til å markere slike dager. ;)
 
Eneste som får barselgave her er storesøster :) bare sånn for å vise at det det er stas for henne også :)
 
Jeg ville fått et års abonnement på spenst!!
 
Back
Topp