Lolo
Forumet er livet
Det blir trangt! Håper dere i det minste har 1.80-seng?Så herlig
Vi har hatt to barn i sengen i natt
Trangt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir trangt! Håper dere i det minste har 1.80-seng?Så herlig
Vi har hatt to barn i sengen i natt
Trangt...
Føler med degJa det er i grunn det. .fungerer så dårlig når jeg får så lite søvn som i natt
Off ikke kjekt når det er slik:-/Ja, tror han var ekstremt overtrøtt..![]()
Kos dereNå må vi dra og begynne på dagens happenings! Snakkes senere!![]()
Apropo drømmer, jeg drømte at jeg skulle smuggle med meg selv inn på ett flyGod morgenja men helt ville drømmer
duda?
![]()
God morgen
Sovet litt dårlig....har en 5 åring med voksesmerter![]()
Får heller tenke at alle vil være med dere å det er koseligJoda. Blir sikkert det. Men liker bare ikke å bli dratt mellom flere familier. Noen blir alltid snurt.
Må jeg så må jeg men unngår drt helstOk, håper det blir så bra i løpet av dagen at du ikke trenger det da.![]()
Off ikke kjekt når det er slik:-/
Det er jo kjempekoselig. Da blir det skikkelig kos i stua. Det er så hyggelig når man ser at ungene er glad i tradisjoner. Vi har bare den ene i magen vi, så det er liksom ikke så mye som skjer her, men gleder meg veldig til det blir familiejul.
Høres lurt utNei.. Men nå skal det sovest lur nr1.. Så da kan jeg og sove![]()
God natt og sov godtNei..nå skal jeg og lille F sove!zZzZ
Joda. Tenker det av og til. Men er bare slitsomt å skulle få kryptiske og sure meldinger fra de man ikke bor hos i jula. Ei jul måtte vi være ei natt her ei der osv. Følte vi bare kjørte rundt og stressa. Det er ikke jul for meg. Iår er det 2 plasser. Hakket bedre. Men til neste år får de bare si hva de vil. Jeg feirer hjemmeFår heller tenke at alle vil være med dere å det er koselig![]()
Wow, så flink du er. Har prøvd meg på konfekt, men det ble ikke spesielt vellykket. Må nok øve mer. Har veldig lyst til å prøve meg på havsaltkarameller, men er ikke så flink til sånt. Er det vanskelig?
HahaApropo drømmer, jeg drømte at jeg skulle smuggle med meg selv inn på ett fly![]()
Aha da skjønner jeg. Sånt er ikke greitJoda. Tenker det av og til. Men er bare slitsomt å skulle få kryptiske og sure meldinger fra de man ikke bor hos i jula. Ei jul måtte vi være ei natt her ei der osv. Følte vi bare kjørte rundt og stressa. Det er ikke jul for meg. Iår er det 2 plasser. Hakket bedre. Men til neste år får de bare si hva de vil. Jeg feirer hjemme
Sove godtNei..nå skal jeg og lille F sove!zZzZ