Skravletråd desember

Det kan gå med tempo her inne:)

Har hun invitert seg selv i jula eller?:p
Ja, må bare være litt effektiv, så kan det gå. Ikke mye om å gjøre iallefall. :)
Haha, ja. Eller, inviterte henne hit til julaften. Hun bor to timer unna, så regnte igrunnen med at hun kom til å overnatte til 1 . juledag. Men idag fikk jeg sms med når hun skal hentes på toget. Og det var neste søndag. Det blir en laaaang uke. :p

Nei, rundt 500 innlegg tenker jeg. Ikke blitt så mye skravling i dag som jeg hadde håpet. Målet er å være i mål innen onsdag. Etter da blir det ganske mye travlere her, med bursdager, julebord, familiebesøk, barselsbesøk og så er det plutselig jul. :p
Og fikk nettopp vite at svigermor visst har planlagt å være her fra 20.-25.desember. :rolleyes: merker jeg er sliten allerede. :p
Så koselig....
Hadde min svigermor kommer på besøk, så hadde jeg teltet i hagen:)

Ja, får håpe dette var toppen da :o
Uff, gruer meg nesten til det blir verre her :o
Syns fremdeles ikke jeg ser noe nede da.. Men både igår og idag har han vært sutrete, slakk og ikke helt seg selv. Og har hatt grønne bleier..sånn typ 3-4 til dagen.. Vanligvis har han max 1 :p

Mi har vært litt slapp, og småsutrete i en knapp uke allerede. Siden onsdag kanskje. Så har det bare eskalert. Og siklinga.. jeez. Det renner jo uttav her :p haha . Bleiene har vært litt til og fra her. Noen typ harde, andre ikke. Egentlig som normalt. Er mer slit det andre som er syyykt slitsomt. Og må være fælt for henne og :(

Ooh, shopping ja.. Kanskje det er en plan :D alt er jo åpent uansett :eek:
Er jo egentlig ikke noe jeg trenger, men det hadde kanskje vært kjekt med julegardiner:)
Jeg har lest på eksamen i en evighet og har knapt sett andre folk på over en uke. Er sikkert på tide å lufte seg litt

Ja, må bare være litt effektiv, så kan det gå. Ikke mye om å gjøre iallefall. :)
Haha, ja. Eller, inviterte henne hit til julaften. Hun bor to timer unna, så regnte igrunnen med at hun kom til å overnatte til 1 . juledag. Men idag fikk jeg sms med når hun skal hentes på toget. Og det var neste søndag. Det blir en laaaang uke. :p
Ååh, det kan bli en lang uke :p

Vi drar til mine foreldre neste fredag og blir der til søndag/mandag. Før vi må forflytte oss 20min unna til svigers da de har oss denne jula :p føler meg litt "tvunget" dit. Og der skal vi være en hel uuuuke :eek:

Så koselig....
Hadde min svigermor kommer på besøk, så hadde jeg teltet i hagen:)
Hahahaha! Hadde kanskje gjort det, dersom jeg ikke hadde vært så gravid. :p
Neida. Hun er allright. Bare så vanvittig høylytt og tar så mye plass. Har meninger om absolutt alt, og de pleier ofte være motsatt av mine meninger. :p

Er jo egentlig ikke noe jeg trenger, men det hadde kanskje vært kjekt med julegardiner:)
Jeg har lest på eksamen i en evighet og har knapt sett andre folk på over en uke. Er sikkert på tide å lufte seg litt

Hoho, ja da fortjener du en luftetur ;) ferdig med eksamen nå da? Eller er den rett rundt hjørnet? :)

Ååh, det kan bli en lang uke :p

Vi drar til mine foreldre neste fredag og blir der til søndag/mandag. Før vi må forflytte oss 20min unna til svigers da de har oss denne jula :p føler meg litt "tvunget" dit. Og der skal vi være en hel uuuuke :eek:
Det er jammen lenge! Føler med deg! Vi har bare informert alle foreldre om at vi gidder ikke å pakke med oss unger og sekkevis med pakker, så de får faktisk komme til oss. Angrer litt akkurat nå da, siden jeg da ikke kan bestemme lengden på besøket. :rolleyes:

Det er jammen lenge! Føler med deg! Vi har bare informert alle foreldre om at vi gidder ikke å pakke med oss unger og sekkevis med pakker, så de får faktisk komme til oss. Angrer litt akkurat nå da, siden jeg da ikke kan bestemme lengden på besøket. :rolleyes:
Vi vil feire hjemme. Men de bli så sinnsykt snurt at vi må faktisk dra... så vi må pakke med oss alt, flasker og syykt mye til frøkna, vårt pakk, julegaver og alt. Og kjøre 4 timer...

Mi har vært litt slapp, og småsutrete i en knapp uke allerede. Siden onsdag kanskje. Så har det bare eskalert. Og siklinga.. jeez. Det renner jo uttav her :p haha . Bleiene har vært litt til og fra her. Noen typ harde, andre ikke. Egentlig som normalt. Er mer slit det andre som er syyykt slitsomt. Og må være fælt for henne og :(

Holdt på lenge da ja :o
Uff, får håpe det snart er over! Ja, det er nok ganske fælt for dem og når det står på..

Vi vil feire hjemme. Men de bli så sinnsykt snurt at vi må faktisk dra... så vi må pakke med oss alt, flasker og syykt mye til frøkna, vårt pakk, julegaver og alt. Og kjøre 4 timer...
Det gadd vi å gjøre i to år før vi satte foten ned. Etterhvert som hun vokste til, så ble det bare verre. "Neinei, ikke åpne den helt opp, vi skal jo kjøre hjem i morgen" etc. Kjempestusselig. Og det å måtte sitte 2-3 timer i bil 1.juledag er ikke noe særlig for de små. Da skal de kunne gå i pysjen hele dagen, og bare teste alle gavene de har fått osv. Argumentet vi vant på, var at når vi var små, så var vi ALLTID hjemme. Besteforeldrene våre byttet på å komme til oss. Det gjaldt både min og sambo sine julefeiringer. Skjedde ikke én eneste gang at vi dro hjem til besteforeldrene våre og feiret. Så ble litt surmuling, men tror de forsto det litt når det sank inn. :p for vi hadde jo rett. Er ikke de som har småunger lenger.

Hahahaha! Hadde kanskje gjort det, dersom jeg ikke hadde vært så gravid. :p
Neida. Hun er allright. Bare så vanvittig høylytt og tar så mye plass. Har meninger om absolutt alt, og de pleier ofte være motsatt av mine meninger. :p
Håper det går greit å få henne på besøk:)

Back
Topp