Er det første eller andre gangen for deg? Mener det skjedde så mye senere sist her. Husker ikke faktiskAkkurat sånn var det hos meg også. Plutselig var magen en etasje lenger ned og mini lå med hodet nedover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det første eller andre gangen for deg? Mener det skjedde så mye senere sist her. Husker ikke faktiskAkkurat sånn var det hos meg også. Plutselig var magen en etasje lenger ned og mini lå med hodet nedover![]()
Det trodde de her sånn, før mageboeren ombestemte seg, og planta rumpa nedi bekkenet istede :-/Er det første eller andre gangen for deg? Mener det skjedde så mye senere sist her. Husker ikke faktiskde har vel plass til å snu seg opp igjen men her trodde de hun ble sånn siden hun hadde hodet i bekkenet.
Da har bok baby snudd seg!![]()
Det er nr. 2 her. Og alt føles helt annerledes enn sist. Da skjermet morkaka for nesten alt tror jeg. Nå merker jeg hvert eneste lille spark.Er det første eller andre gangen for deg? Mener det skjedde så mye senere sist her. Husker ikke faktiskde har vel plass til å snu seg opp igjen men her trodde de hun ble sånn siden hun hadde hodet i bekkenet.