Nedpress og banket opp

M*

Forumet er livet
VIP
Nedpress er jo ganske vanlig mot slutten, men det siste døgnet har jeg hatt så mye nedpress at jeg føler meg skikkelig banket opp nedentil. Er rett og slett hoven og øm. Flere som opplever det? Verker i hele underlivet når nedpresset er som verst også!

Jeg hadde det slik da mini snudde seg for to uker sida. Føltes nesten som om jeg hadde født.
Har en del nedpress nå og det kan sammenlignes med der du beskriver.

Tror ikke jeg har så mye nedpress enda, men er skikkelig øm nedentil, gjør vondt å bare sette seg ned på huk eller sette seg på doen, har hvertfall ikke sjangs til å presse om jeg må på do! Da kjennes det ut som om hele dåsa revner fra innsiden

Tror ikke jeg har så mye nedpress enda, men er skikkelig øm nedentil, gjør vondt å bare sette seg ned på huk eller sette seg på doen, har hvertfall ikke sjangs til å presse om jeg må på do! Da kjennes det ut som om hele dåsa revner fra innsiden
Samme her! Ikke hver gang men innimellom. Skikkelig ekkel følelse!

Har hatt det sånn den siste uken nå og det er så ubehagelig å ømt! Gjør til og med vondt å ha på bukse på det værste, så ender med å gå i trusa når jeg er hjemme :P

Ja skikkelig pyton, er nesten sånn det føltes en god stund etter fødsel sist. Lurer på hvordan det blir denne gangen:p
Ja, minner veldig om følelsen etter fødselen.

Nedpress er jo ganske vanlig mot slutten, men det siste døgnet har jeg hatt så mye nedpress at jeg føler meg skikkelig banket opp nedentil. Er rett og slett hoven og øm. Flere som opplever det? Verker i hele underlivet når nedpresset er som verst også!

Ikke opplevd så mye nedpress nei, men hoven, det er jeg :p kjennes it som jeg har skikkelig bollemus :p

Jepp har det sånn nå. Hun ligger så langt ned i bekkenet mitt, men hodet er ikke festet, så det var nok grunnen til det voldsomme nedpresset. At hun ligger å rugger og dytter nedi der:P au! De kunne ta på hodet hennes på GU i sta. Sjukt ekkelt haha!

Jepp har det sånn nå. Hun ligger så langt ned i bekkenet mitt, men hodet er ikke festet, så det var nok grunnen til det voldsomme nedpresset. At hun ligger å rugger og dytter nedi der:p au! De kunne ta på hodet hennes på GU i sta. Sjukt ekkelt haha!
Det høres skikkelig skummelt ut!

Det høres skikkelig skummelt ut!
Ja det var ekkelt! Men visstnok ikke noe å bekymre seg for. Legen bare "kjenner du dette?" Og da flyttet hun babyen lenger opp et øyeblikk :P sjuk følelse.

Ja det var ekkelt! Men visstnok ikke noe å bekymre seg for. Legen bare "kjenner du dette?" Og da flyttet hun babyen lenger opp et øyeblikk :p sjuk følelse.
What?!?! Hjeeeeelp ;) Men godt å vite at de bare kan skyve henne inn igjen ;) :P

Hun rugget seg rett tilbake på plass :p stakkar hun har blitt plaget i dag da, både GU, innvendig ul, sparketest og ul! :eek: :(
Hehehe, morsomt :)
Ja, det er nok litt stress for de små også kan jeg tenke meg.

Var på sykehuset for det samme for to dager siden.. De fryktet modning pga de sterke kynnerne mine og. Men ble "friskmeldt".
Men er er det så nedpress at det kjebbes som om ungen detter ut til tider, og hovent så det knapt går an å tisse :-P Men var visst aammenheng med hvordan bebis lå -i seteleie og laaangt nede i bekkenet... :-/

Ser og merker nå at magen har sunket. Plutselig hadde jeg ikke magen oppi ribbeina, og den føltes mindre ut, så tok jeg en titt i speilet og sammenlignet med bilder. Helt tydelig at den har sunket :)

Ser og merker nå at magen har sunket. Plutselig hadde jeg ikke magen oppi ribbeina, og den føltes mindre ut, så tok jeg en titt i speilet og sammenlignet med bilder. Helt tydelig at den har sunket :)
Da har bok baby snudd seg! :-)

Back
Topp