Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Ikke hver gang men innimellom. Skikkelig ekkel følelse!Tror ikke jeg har så mye nedpress enda, men er skikkelig øm nedentil, gjør vondt å bare sette seg ned på huk eller sette seg på doen, har hvertfall ikke sjangs til å presse om jeg må på do! Da kjennes det ut som om hele dåsa revner fra innsiden
Ja skikkelig pyton, er nesten sånn det føltes en god stund etter fødsel sist. Lurer på hvordan det blir denne gangenSamme her! Ikke hver gang men innimellom. Skikkelig ekkel følelse!
Ja, minner veldig om følelsen etter fødselen.Ja skikkelig pyton, er nesten sånn det føltes en god stund etter fødsel sist. Lurer på hvordan det blir denne gangen![]()
Nedpress er jo ganske vanlig mot slutten, men det siste døgnet har jeg hatt så mye nedpress at jeg føler meg skikkelig banket opp nedentil. Er rett og slett hoven og øm. Flere som opplever det? Verker i hele underlivet når nedpresset er som verst også!
Det høres skikkelig skummelt ut!Jepp har det sånn nå. Hun ligger så langt ned i bekkenet mitt, men hodet er ikke festet, så det var nok grunnen til det voldsomme nedpresset. At hun ligger å rugger og dytter nedi derau! De kunne ta på hodet hennes på GU i sta. Sjukt ekkelt haha!
Ja det var ekkelt! Men visstnok ikke noe å bekymre seg for. Legen bare "kjenner du dette?" Og da flyttet hun babyen lenger opp et øyeblikkDet høres skikkelig skummelt ut!
What?!?! HjeeeeelpJa det var ekkelt! Men visstnok ikke noe å bekymre seg for. Legen bare "kjenner du dette?" Og da flyttet hun babyen lenger opp et øyeblikksjuk følelse.
Hahaha hadde det vært så velWhat?!?! HjeeeeelpMen godt å vite at de bare kan skyve henne inn igjen
![]()
![]()
Reagerte hun på den flyttinga på noen måte? Sparking?Hahaha hadde det vært så velMen ja ganske sprøtt at de kan flytte på de derfra liksom
![]()
Hun rugget seg rett tilbake på plassReagerte hun på den flyttinga på noen måte? Sparking?
Hehehe, morsomtHun rugget seg rett tilbake på plassstakkar hun har blitt plaget i dag da, både GU, innvendig ul, sparketest og ul!
![]()
![]()
Var på sykehuset for det samme for to dager siden.. De fryktet modning pga de sterke kynnerne mine og. Men ble "friskmeldt".Nedpress er jo ganske vanlig mot slutten, men det siste døgnet har jeg hatt så mye nedpress at jeg føler meg skikkelig banket opp nedentil. Er rett og slett hoven og øm. Flere som opplever det? Verker i hele underlivet når nedpresset er som verst også!
Da har bok baby snudd seg!Ser og merker nå at magen har sunket. Plutselig hadde jeg ikke magen oppi ribbeina, og den føltes mindre ut, så tok jeg en titt i speilet og sammenlignet med bilder. Helt tydelig at den har sunket![]()
Akkurat sånn var det hos meg også. Plutselig var magen en etasje lenger ned og mini lå med hodet nedoverDa har bok baby snudd seg!![]()