Skravletråd desember

Off misunner deg ikke den der :( jeg fløy på do opptil 3-4 ganger om natten i svangerskapet :o

Det er helt sjukt!! Flyr på do så utrolig mange ganger.. Og de fleste gangene er det kun ett par dråper som kommer :o til å bli sprø av..
Heldigvis er jeg i uke 38 i dag.. Ikke så veldig lenge igjen!!

Hva gjør du oppe så tidlig? :)

Det er helt sjukt!! Flyr på do så utrolig mange ganger.. Og de fleste gangene er det kun ett par dråper som kommer :o til å bli sprø av..
Heldigvis er jeg i uke 38 i dag.. Ikke så veldig lenge igjen!!

Hva gjør du oppe så tidlig? :)
Hoho de tømte blæra mi da jeg skulle føde, fylte opp 2 poser :o
Tydeligvis at lille hadde ligget på blæra mi under stode deler av svangerskapet for jeg fikk alltid ut bare ett par dråper :p

Nei altså jeg har vært å skifta bleie på lille, så ble jeg tørst, tok ett glass vann og spiste en banan. Å nå får jeg plutselig ikke sove :o

Tydeligvis at lille hadde ligget på blæra mi under stode deler av svangerskapet for jeg fikk alltid ut bare ett par dråper :p

Nei altså jeg har vært å skifta bleie på lille, så ble jeg tørst, tok ett glass vann og spiste en banan. Å nå får jeg plutselig ikke sove :o

Dæven!! 2 poser :p
Kan hende det er det som er tilfelle med meg også da.. Føler liksom at jeg må tisse absolutt hele tiden.. Når fire dråper samler seg, da kjennes det liksom ut som om blæra er full :P Jeg blir like skuffa hver gang når det kommer ut så lite...

Åå.. Banan hørtes godt ut!! Nå ble jeg sulten.. Får se hva slags frukt jeg har liggende på kjøkkenet :D

Hvor mange måneder er ditt lille nurk? Håper du blir søvnig og får sove snart :)

Typisk at man ikke får sove igjen :p samtidig som baby sovner med en gang..og ligger der og snorker :o

Dæven!! 2 poser :p
Kan hende det er det som er tilfelle med meg også da.. Føler liksom at jeg må tisse absolutt hele tiden.. Når fire dråper samler seg, da kjennes det liksom ut som om blæra er full :P Jeg blir like skuffa hver gang når det kommer ut så lite...

Åå.. Banan hørtes godt ut!! Nå ble jeg sulten.. Får se hva slags frukt jeg har liggende på kjøkkenet :D

Hvor mange måneder er ditt lille nurk? Håper du blir søvnig og får sove snart :)
Haha ja jeg fikk litt sjokk da jordmor sa "vi behøver vist en pose til" :p

Jeg spiser egentlig ikke på natta, men nå kjente jeg at sulten sneik seg på :)

Hun er snart 5mnd :) kjenner jeg henne rett våkner hun vel når jeg har sovna haha :p

Haha ja jeg fikk litt sjokk da jordmor sa "vi behøver vist en pose til" :p

Jeg spiser egentlig ikke på natta, men nå kjente jeg at sulten sneik seg på :)

Hun er snart 5mnd :) kjenner jeg henne rett våkner hun vel når jeg har sovna haha :p

Ja, det kan jeg forstå du fikk!! Ble det mindre doflying etter fødselen?

Ååå.. Blir en smule misunnelig på dere som har babyene deres her.. Som jeg gleder meg til å bli vekket av min lille baby <3 *utålmodig*

Du får prøve å telle sauer eller noe så du får deg litt søvn før prinsessen din våkner igjen <3

Ja, veldig!! Sitter i stua og trøstespiser klementiner for øyeblikket :p

Forhåpentligvis forsvinner disse plagene når lille nurket mitt blir født.. Det er heldigvis ikke så altfor lenge igjen!!

Hehe! Klementin er heldigvis ikke det værste man kan trøstespise på ;)
Ja, det gir seg nok ;) snart er det amming på nettene istedenfor... Litt koseligere det ;)

Hehe! Klementin er heldigvis ikke det værste man kan trøstespise på ;)
Ja, det gir seg nok ;) snart er det amming på nettene istedenfor... Litt koseligere det ;)

Ja!! Det vil være mye koseligere!! <3

Skulle ønske klementiner var det eneste jeg trøstespiste om dagene!! :p Prøver være flink nå, siden jeg spiste noen julekarameller tidligere på kvelden...:p

Ja, det kan jeg forstå du fikk!! Ble det mindre doflying etter fødselen?

Ååå.. Blir en smule misunnelig på dere som har babyene deres her.. Som jeg gleder meg til å bli vekket av min lille baby <3 *utålmodig*

Du får prøve å telle sauer eller noe så du får deg litt søvn før prinsessen din våkner igjen <3
Nå er det nesten ingen doflying :) de eneste gangene jeg går på badet er hvis lille skal skifte bleie :p

God morgen alle sammen :-). Da var det å prøve å få liv i gubben så han får luftet hunden før babysvømming. Han har tungt sove hjerte og ikke den letteste å få opp om morgenen

Jeg er heller ikke så lett å få opp så tidlig om morgenen.... Jeg og mannen ligger enda

Back
Topp