Hade bestillt 6 stolar till vårat spisebord. Visste ikkje noet eg før de banka på dørren å der kom folk me deHva var det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hade bestillt 6 stolar till vårat spisebord. Visste ikkje noet eg før de banka på dørren å der kom folk me deHva var det da?
JeppJa. Til et mer stille sted regner jeg med![]()
Broren min trodde uroen var ett dusjhodeHahha. Så lenge lille liker den så skal jeg vel tåle det![]()
Den ser jeg!Jepphadde jeg funnet den personen skulle personen fått høre!
Helt ny du tenker eller? 50-60000 blir det en eldre bil av da![]()
Hahaha. var da og noe å troBroren min trodde uroen var ett dusjhode
"Jaja vi har festa ett dusjhode over sengen hennes"![]()
A6 er vel ikke særlig familiebil akkuratNei, ikke ny. Det er sløsing med penger å kjøpe helt ny bilmen litt nyere enn de 2004 modellene han ser på ihvertfall..
men det koster med firehjulstrekk gitt. Hvis vi kjøper uten det, blir det litt billigere.. han gir seg ikke på den A6en altså..
![]()
Godt det er flere kaktusdrepere herplutselig følte jeg meg ikke så alene. Finnes det en klubb for oss?
Haha sist gubben sang for baby J så begynte hun å hyyylenei pappa har nok ikke det største sang tallenter nei
![]()
Pysjen kosta vel 350 eller 379 :O
Tror vår har hatt et veksthopp. For plutselig er alt passelig. Som vi pleide å måtte brette opp![]()
Oh yeah.så lenge de sovner av den så
![]()
A6 er vel ikke særlig familiebil akkuratog får han det til 50-60 000 som ikke er fra 2004?
det begynner jo å nesten bli gamle biler
vi har 2011 modell. Kjøpte heller ikke helt ny. Ikke vits. Kjøp en over 3 år. Men ikke mye over. De faller mye i verdi når de bikker 3 år
![]()
men føler jeg ikke ser over panseret nesten på de digre stasjonsvognene der.. Syns også det blir litt gammelt med 2004, har 2005 nå, og tenker at vi kan oppgradere litt ihvertfall Daa snakker vi home made uro assHahaha. var da og noe å tro![]()
Haha ser for meg han kommer med pekefingeren "ikke røre kaktusen nå"Haha
Gubben har dilla på kaktuser da..han har hundrevis!og jeg får ikke røre dem
Hm..ja skulle hatt en klubb![]()
Lista oppdateres jo bare hver 4 timeJeg som følte jeg hadde vært litt flink til å skravle ikveld. Er jo fremdeles på 17plass jo![]()
Haha. Hadde vært billigere daDaa snakker vi home made uro ass![]()
I dag ogsåNÅ ER JEG DRITT LEI BASSEN!!!