Skravletråd desember

God kveld.
Etter avslutningen på skolen, henta jeg vesla og vi dro til min søster og skal være her i helga.
Mamma og hennes samboer kom og spiste middag med oss og dro når vesla la seg. Kost oss masse i dag. :D
Så koselig da:D
Mannen er hjemme?

God kveld.
Etter avslutningen på skolen, henta jeg vesla og vi dro til min søster og skal være her i helga.
Mamma og hennes samboer kom og spiste middag med oss og dro når vesla la seg. Kost oss masse i dag. :D
Bra dere koser dere :)

Der er vesla endelig i seng, etter en lengre diskusjonsrunde på hvor urettferdig det er at hun ikke får låne nettbrettet mitt med i senga, når så mange i klassen har egne nettbrett de kan bruke som de vil. :p herlig. :p

Hehe, er ikke så farlig med plasseringen for meg så lenge jeg klarer innleggene :)
Det er jo sant :)
Tror jeg nærmer meg målet snart og da faller jeg nok nedover også:p

Hadde jo vært det beste om hunden kunne baki ja.. Men da går sannsynligvis ikke det i den ;) og det hadde nok ikke gått i en Tiguan heller.. Jeg har ikke lyst på en kjempestor bil, men ender vel opp med det likevel :p
Nei. Da tenker dere må på wv passat størrelsene på bagasjerommet. De er store. Men hvor stor hund har dere da?

Back
Topp