Da var det jo veldig braNope, og hadde ikke stelleveske fra før, så passer utmerket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det jo veldig braNope, og hadde ikke stelleveske fra før, så passer utmerket!
Er det, men samtidig gleder jeg meg også littOk, blir nok koselig for dem og.rart å skulle begynne på jobb igjen da.
![]()
Min ville ikke ha grøt her om dagenEr visst det..![]()
Jeg gikk en trilleturUff...det var lite
Håper det blir litt lengre dupp senere!
Det var veldig slemt å si nå som jeg akkurat har lagt lille U og skal gjøre husarbeidSprint skiskyting menn![]()
Jepp, kom som bestilt.Da var det jo midt i blinken![]()
Aha, får kanskje la tven stå på i bakgrunnen her og.Sprint skiskyting menn![]()
Skjønner jeg! Er jo deilig med litt voksentid og innimellom.Er det, men samtidig gleder jeg meg også litt
Jøsses, kan man bestille å vinne, det viste jeg ikke, hvor finner jeg besillingsskjema og hvor sendes detJepp, kom som bestilt.![]()
Er nok også litt med at jeg trives i jobben min, savner å bruke hodet og jeg er satt på et spennende prosjektSkjønner jeg! Er jo deilig med litt voksentid og innimellom.![]()
Du får utsette husarbeidet daDet var veldig slemt å si nå som jeg akkurat har lagt lille U og skal gjøre husarbeid
Satser på at noen av de norske gjør det godtAha, får kanskje la tven stå på i bakgrunnen her og.![]()
Problemet er jo at lille U vil våkne igjen etterhvert og da blir det vanskelig..Du får utsette husarbeidet da![]()
Fin gave til seg selv daJepp, kom som bestilt.![]()
Jeg skjønner denProblemet er jo at lille U vil våkne igjen etterhvert og da blir det vanskelig..
Tror jeg tar det nede nå for det er vel på slutten det er mest spennendeJeg skjønner den
Du får ha det på i bakgrunn.
Hihi, kan jo ikke gi ut alle hemmelighetene mine med en gang!Jøsses, kan man bestille å vinne, det viste jeg ikke, hvor finner jeg besillingsskjema og hvor sendes det![]()
Åh, høres fantastisk ut. Ikke noe som er bedre enn å trives både hjemme og på jobb.Er nok også litt med at jeg trives i jobben min, savner å bruke hodet og jeg er satt på et spennende prosjekt
De pleier jo det! ^^Satser på at noen av de norske gjør det godt![]()
Det er santTror jeg tar det nede nå for det er vel på slutten det er mest spennende