** IKM UKE 51 **

Så mye for den viljestyrken :p 8 dpo i dag og jeg åpnet nettopp en test :p

Men er det virkelig en strek der? Eller er jeg så forskrudd i hodet at jeg ser syner? Kan da umulig være sant? Så tidlig?! :eek: Bilde er tatt innen fristen. Tok å presset ut noen nye dråper like etter bilde for å teste med en test til. Men den ble ikke så sterk. Er strek på den å, men redd alt bare er skyggestreker :( skal fortsette å teste fremover, så jeg tar ikke denne testen på alvor :p
Ser streken klart og tydelig :)

Men er det virkelig en strek der? Eller er jeg så forskrudd i hodet at jeg ser syner? Kan da umulig være sant? Så tidlig?! :eek: Bilde er tatt innen fristen. Tok å presset ut noen nye dråper like etter bilde for å teste med en test til. Men den ble ikke så sterk. Er strek på den å, men redd alt bare er skyggestreker :( skal fortsette å teste fremover, så jeg tar ikke denne testen på alvor :p

Strek!! ;)

Min var helt blendahvit igjen i dag.. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ta. Er så drittlei hvite tester, me nysgjerrigheten tar jo helt overhånd.. :s

Jeg regner med at jeg hører til her inne :-) Jeg har hengt på ikm for uke 50 hittil, blir nok der inne og men regner med at tanta kommer mandag 14 des :-/ Har tatt tester, syns jeg så antydning til test i går på den ene jeg tok men ser ingenting i dag :-( Vet jeg hadde el enten søndag eller mandag 29/30 desember for jeg fikk max på monitoren de to dagene.

Last edited:

Ser streken ja!!!

Fikk denne i dag, tatt etter ca 5 min og 30 min. Kan det være sant?
ImageUploadedByBV Forum1449814992.216222.jpg
ImageUploadedByBV Forum1449815011.776238.jpg

Back
Topp