Det er jo bare skammelig ....Nei asolutt ikke. Me var 23 og 24 år nær me køpte huset me hade kunnat å haft fest hver helg fredag lørdag. Men aldrig har vi haft fester eller lagat ljuder: så kommer de å klagar för 1 gang de borde skämmas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo bare skammelig ....Nei asolutt ikke. Me var 23 og 24 år nær me køpte huset me hade kunnat å haft fest hver helg fredag lørdag. Men aldrig har vi haft fester eller lagat ljuder: så kommer de å klagar för 1 gang de borde skämmas
Mannen eierLeier du eller eier du?
Ja de skämdes nog när me sa det till de. Og mannen hennes unskylde henne med att hon ikkje visste vart me hade ingangsdörrenDet er jo bare skammelig ....
Det var dårlig unnskyldingJa de skämdes nog när me sa det till de. Og mannen hennes unskylde henne med att hon ikkje visste vart me hade ingangsdörren
HeheWhaat... NÅ ble jeg faktisk skikkelig misunneligliker sånne fancy duppeditter ;p
Lader som regel kun på natta, men bv tar en den strøm.Så bra
Jeg fikk den opp i 90 % nå.
HahaVi får spørre Daim. Hun får sånne av gubben![]()
Jeg ble sittende å snakke med gubbis. .Har ikke sett Daim på en stund så![]()
Gubbis kom plutselig hjem også skulle 15 åringen ha litt hjelp.Hun var her under kampen![]()
Ja de syns eg og. De har bodd her mellom 15-20 år og har køkkenvinduet sitt mittimot våran ingangs dørrDet var dårlig unnskylding
God nattGubbis kom plutselig hjem også skulle 15 åringen ha litt hjelp.
Nå er det natt for meg også![]()
Natta Sov gottNatta for meg ogtakk for idag og sove godt
![]()
Kanskje jeg må lære meg den. Lei av de nattasangene vi prøver![]()
Hehe.Er for en gangs skyld uten for huset uten lillemann og kommer hjem til en mann som sover på gulvet på rommet hans og en veldig våken baby.
Ikke helt det jeg hadde tenkt meg