Må se håndball førstTidlig kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må se håndball førstTidlig kveld?
Nei ikke nåTa en liten tur ut i frisk luft da![]()
Blir vel bedre når dere flytter daJa. Slitsomt i lengden når man aldri kan bare dra på et kjapt besøk eller få det. Men at det alltid innebærer helger og overnatting.
Får håpe du holder deg våken til kampen daNei ikke nå![]()
Ja. Viktig med kampenMå se håndball først
Ja. Blir gøy å flytte nærmere søsteren min og. Treffe henne ofteBlir vel bedre når dere flytter da![]()
Det må jegFår håpe du holder deg våken til kampen da![]()
Yes det er jo det daJa. Viktig med kampen![]()
Det skjønner jeg godtJa. Blir gøy å flytte nærmere søsteren min og. Treffe henne ofte![]()
Må prøve på det jaDet må jeg
Og ikke minst for frøkna og vokse rundt med masse familie rundt segDet skjønner jeg godt![]()
Det er ekstra stasOg ikke minst for frøkna og vokse rundt med masse familie rundt seg:
Er du ikke i form?Ingen aning eg sende mannen og barnen. selv ligger eg på sofan
Jeg hadde ingen besteforeldre da jeg vokste opp. Kjenner jeg savna det når mange andre dro til de på middag eller fant på ting med de. Så det ksn bli godt for miDet er ekstra stas
Jentungen er mye sammen med besteforeldre i alle fall![]()
Oi, det var mye!Da fikk jeg endelig lagt inn bestilling på lekekassen
Sparte 1550 kr
Deilig detDet gjør vi.![]()
Slapper av i sofaen etter middag.![]()
Ikke vindstille lengerSå deilig da. Vet ikke hvordan det er her nå for er så mørkt ute.
Jeg hadde selv veldig tett forhold til mine besteforeldre. Glad for at jentungen får det ogsåJeg hadde ingen besteforeldre da jeg vokste opp. Kjenner jeg savna det når mange andre dro til de på middag eller fant på ting med de. Så det ksn bli godt for mi![]()
Nope det er det ikkeOi, det var mye!julegaver??
Nam, det hørtes godt utInnom etter en super god middag. Lagde hjemmelaget nuggets og pomme frites.