He he blir ve vandt til detHva er det du sier?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he blir ve vandt til detHva er det du sier?![]()
Så flink du er å skravleYes det stemmer
Ja jenta var sånn iallfall. Mens gutten var ej Sånn
Vi har aldri lagt til vanlig tid så det er helt greit å være borteVeldig greit å være hjemme med barn
Hun skal jo legge seg til vanlig tid. Pleier å reise bort litt senere i jula, men i år blir vi naturligvis hjemme![]()
God kveldføler meg ikke noe i slaget om dagen
3000 er det høyeste kravet. Da er man med i trekning av flexi crib og den ene stelleveskaHar ikke peiling
Men hvorfor er målet 3000? Trodde det var 2424 elns som sto i topp100 desember jeg?
Ah. Skjønner.Fordi vi er borte de to årene før
God bedringGod kveldføler meg ikke noe i slaget om dagen
Hehe, jeg gjorde detOpp med deg nå ja; )
Mange å skravle medSå flink du er å skravle
Har ei som aldri har sovet noe særlig på dagen, så må nesten legge til vanlig tid. Hun er så trøtt daVi har aldri lagt til vanlig tid så det er helt greit å være borte
Klart det er detHehe, jeg gjorde dettok ei av mine hvite skjorter, er vel bra nok det?
Er det vi tenker. Omså alle om vi får stor nok plass etterhvert. Vi flytter i mars. Og da bor vi nærmere familiene. Så de kan bare komme på julaften og dra hjem når de vilVeldig kjekt å være hos seg selv
Blir vel så vi inviterer mine foreldre og svigers annethvert år.
Vår er festløveHar ei som aldri har sovet noe særlig på dagen, så må nesten legge til vanlig tid. Hun er så trøtt da![]()
Det fungerer her også av og tilÅh. Så hun gjør og det av og til? Hater det.. som regel funker det å bare dytte inn smokken. Men noen ganger må vi ta henne opp og trøste
Jeg veit såvidt hva jeg skal I jula i år. eller joda, men det er ikke mer enn en mnd siden det ble 100 % sikkertNei i grunn ikke
Så herlig daJa helt fin![]()
3000 er for toppremiene.Har ikke peiling
Men hvorfor er målet 3000? Trodde det var 2424 elns som sto i topp100 desember jeg?
Ja. Og håper det er en bagatell som fikses lettDet høres ikke bra uthåper de klarer å finne ut hva som feiler deg
![]()