Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme situasjon som meg det. Du må ha vært på forumet i 1 mnd.. hehe!jeg tenker litt på en ting.. jeg har vært medlem av babyverden i over 8 år. men jeg har bare vært medlem av forumet i snart to uker. Hva var kriteriet ift lengde? Forum eller Babyverden?![]()
Forumet jajeg tenker litt på en ting.. jeg har vært medlem av babyverden i over 8 år. men jeg har bare vært medlem av forumet i snart to uker. Hva var kriteriet ift lengde? Forum eller Babyverden?![]()
Du skal ha fått tilgang du?Ettersom de andre etterlyser så hiver jeg meg på, over en uke siden jeg etterspurte sist nå...
Nope. Prøvde til og med å logge ut og inn igår kveld og restarte telefonen.Du skal ha fått tilgang du?
Du har også fått tilgang, prøv å logg deg ut og inn så finner du den no, hvis ikke spørJeg etterlyser også tilgangSnart en uke siden jeg sendte PM nå
![]()
Når i går? Det står at du fikk tilgang i går etter 23 av moderator.Nope. Prøvde til og med å logge ut og inn igår kveld og restarte telefonen.
Jeg har svart på pmen dinSendte PM på lørdag, men kan ikke se at jeg har fått tilgang?![]()
Nokså sent. Prøvde å logge ut og inn igjen nå, fortsatt ingenting.Når i går? Det står at du fikk tilgang i går etter 23 av moderator.
Nokså sent. Prøvde å logge ut og inn igjen nå, fortsatt ingenting.
Dere begge to skal ha fått tilgang i går kveld. Det er flere fra samme pulje som dere som har fått tilgang. :/Jeg har heller ikke fått tilgang![]()
Da kom det opp på meg, måtte visst bare logge ut og inn igjen. Tusen takkDere begge to skal ha fått tilgang i går kveld. Det er flere fra samme pulje som dere som har fått tilgang. :/
Supert! Det var godt å høre.Da kom det opp på meg, måtte visst bare logge ut og inn igjen. Tusen takk![]()
Supert! Det var godt å høre.
Alle må si fra om dere ikke kommer inn så skal jeg etter beste evne hjelpe dere![]()
Har jeg fått tilgang?
Har jeg fått tilgang?
Kan ikke se å ha fått pm fra deg?Jeg forsøkte å logge ut og inn, men jeg har ikke fått tilgang...
Kan ikke se å ha fått pm fra deg?
Har du søkt om tilgang?
Åh, jeg får ikke varsel på det, og vil gjerne ha alle spørsmål inne på profilsiden min :/Jeg skrev en melding på profilen din (???) siden jeg inne skjønte hvordan jeg sender PM.