Veldig forståeligHei
Det tar 1-3 dager å bli godkjent![]()
Og, jeg som forteller tamara at dere er godkjent har vært på jobb i hele dag, så jeg får ikke til å gi henne beskjed før på kveldstid :/ Men håper alle er inne ila morgendagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig forståeligHei
Det tar 1-3 dager å bli godkjent![]()
Og, jeg som forteller tamara at dere er godkjent har vært på jobb i hele dag, så jeg får ikke til å gi henne beskjed før på kveldstid :/ Men håper alle er inne ila morgendagen![]()
Sånn settHehe
Det er for å sile ut de som ikke har noe der å gjøre, den er jo kun for oss som skal ha baby i juli![]()
Send meg en pm (samtale) om at du ønsker tilgang , om du oppfyller kriteriene som er skrevet øverst i denne trådenAner ikke hvordan jeg søker tilgang...
Send meg en pm (samtale) om at du ønsker tilgang , om du oppfyller kriteriene som er skrevet øverst i denne tråden![]()
Nei, jeg kan dessverre ikke se det?Har jeg ikke gjort det?
Har du fått fra meg da?Nei, jeg kan dessverre ikke se det?![]()
Ja, har mottatt,har desverre ikke hatt mulighet til å åpne og gå igjennom, men skal få gjort det I morgenHar du fått fra meg da?)
Kan jeg da søke eller må jeg vente?Det går braJa, har mottatt,har desverre ikke hatt mulighet til å åpne og gå igjennom, men skal få gjort det I morgen![]()

Inne I denne juli 2016 gruppaHvor er det man må ha 50 innlegg for å kunne bli medlem av den skjulte gruppa? Beklager dumt spørsmål, men første gang jeg er gravid og første gang jeg prøver meg på noe slikt![]()
Prøv å logg deg inn og utFinner ikke hemmelig gruppa jeg :/ har fått tilgang så vidt jeg vet.
Skjønner det :/Synes det er utrolig kjedelig å måtte vente en hel mnd..
Ja, men det enkleste er å gjøre det via nettleserGikk det an å sjekke hvor mange innlegg man har via mobil?![]()