Juli 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Hei :)
Det tar 1-3 dager å bli godkjent :)
Og, jeg som forteller tamara at dere er godkjent har vært på jobb i hele dag, så jeg får ikke til å gi henne beskjed før på kveldstid :/ Men håper alle er inne ila morgendagen :)
Veldig forståelig :) var bare usikker på om jeg hadde gjort riktig eller ei. Tusen takk :)
 
Aner ikke hvordan jeg søker tilgang...
Send meg en pm (samtale) om at du ønsker tilgang , om du oppfyller kriteriene som er skrevet øverst i denne tråden :)
 
jeg har vært medlem i mange år men ikke vært aktiv siden sist jeg var gravid.er gravid nå og lagt meg til terminlista og nicket har jeg:happy: Kan jeg da søke eller må jeg vente?:)
 
Hvor er det man må ha 50 innlegg for å kunne bli medlem av den skjulte gruppa? Beklager dumt spørsmål, men første gang jeg er gravid og første gang jeg prøver meg på noe slikt :shy:
 
Hvor er det man må ha 50 innlegg for å kunne bli medlem av den skjulte gruppa? Beklager dumt spørsmål, men første gang jeg er gravid og første gang jeg prøver meg på noe slikt :shy:
Inne I denne juli 2016 gruppa :)
 
Gikk det an å sjekke hvor mange innlegg man har via mobil? :)
Ja, men det enkleste er å gjøre det via nettleser :) er ikke sikkert du kommer langt nok tilbake i tid på telefonen... :/
 
Back
Topp