Blæ....håper du får litt hvile idagHer har jeg ingen planer i dag. Slappe av og ta det så rolig som mulig. Sliten etter natt med minimalt med søvn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæ....håper du får litt hvile idagHer har jeg ingen planer i dag. Slappe av og ta det så rolig som mulig. Sliten etter natt med minimalt med søvn.
Ja, det trenger ikke være noen fordel :/Ja han er veldig glad i vann her også. Ulempen med dette kurset er at det er midt i første luren så hvis han ikke sover litt før vi drar så blir det ikke mye han vil gjøre annet enn å klamre seg til meg og kose;-)
Jeg ble desverre ledet inn i fristelsewow det hørtes jo egenlig perfekt ut, men tenke litt sundt her ikke helg før i Morgen ;P
Den ble veldig godDet må jeg også lage igjen en dag![]()
Var du foran meg på forrige oppdatering?Wow så bra du er kommer førbi meg![]()
Høres ut som en god planDen ble veldig godnå må jeg bare vente på mannen så skal vi få laga sjokoladekuler også
![]()
Mmmveldig farlig, gubben begynnte med å steke den siste røra før jul i går..... *sukk* lukter ennå nystekt her*
Så bra. Godt at formen er bedre nåJa, de skal nok detmen det er greit jeg syns det er gøy når står på, spesielt når formen er bedre
![]()
Det har du rett iEr jo skikkelig fine premier hver måned![]()
Da må du jo få medisin som funker etterhvert!!Veldig mye faktisk.
Er slik at jeg aldri forlater huset på dagtid uten å ha med solbriller, eller kjører uten sånn i tilfelle.
Skarpt lys
Var nede på 2 %Skravla mobilen tom for batteri?
Det tror jeg ogsåDet burde gå![]()
Er ikke du alltid det?Må jo være det også
Har ikke gjort annet enn å ligge i senga og på sofaenBlæ....håper du får litt hvile idag![]()
Ikke lett å tolke disse småNei :/ hun smiler og griner om hverandre. Om hun underholdes ekstremt mye kan hun være blid. Men så snart det ikke er full leking eller hun skal f.eks spise. Så kommer sutringa. Tenker tenner. Skjønner ikke hva annet
Hvordan gikk oppdateringen??Da har det blitt frokost på meg, og lunsj på gutten
Nå ligger han og leker med den store Brio-hunden, og jeg tenker å skravle litt.
Oppdatering om ca en 1/2 time og jeg kunne tenke meg 25 innlegg innen den
Er ganske nødvendigJa, ble nesten imponert av meg selv her![]()
Husarbeid er greit å få gjort!![]()
Funker det og!Nei, ikke julemusikk men p4 hits.![]()
Flink du er!2300 innlegg nådd
Bare 700 igjen
Men han plasker nå ihvertfall og er ihvertfall ikke redd vannJa, det trenger ikke være noen fordel :/