Æsj så kjedeligJa, er det og hun har sånn slitsom hoste også.
Har hun holdt på lenge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så kjedeligJa, er det og hun har sånn slitsom hoste også.
Det hørtes deilig ut å bare ta det med roHer har jeg ingen planer i dag. Slappe av og ta det så rolig som mulig. Sliten etter natt med minimalt med søvn.
Det er koseligInnom mens jeg pakker inn gaver.![]()
Så kjedelig daNei. Tror det er tennene. Eller en fase hun går gjennom. Bare ekstremt krevende og sutrende for tiden. Så stjeler all energi
God dagGoood dag!
Nå har jeg allerede trent og dusja, baby sover...og snart skal vi på barseltreff! Hepp!
Deres planer for dagen?
Er hun ikke fornøyd på dagtid heller?Men sutringa starta allerede halv 9 idag.. etter første minilur på en halvtime. Så spent på dagen. Kjenner meg tappa for energi allerede :/
Det gjør jegSlapp av da og hent deg inn![]()
Sikker på det??Jo gjør jeg vel
Mye som skal pakkes inn?Ja jeg vil tro det
Det er nam namEller kromkakeXD
Det kunne jeg også tenke megBachelor i økonomi og ledelse
![]()
Orker ikke noe annet så..Det hørtes deilig ut å bare ta det med ro
Selvfølgelig, glemte et øyeblikk at du ammetFor øyeblikket kan jeg bare ta paracett på grunn av amming.
Har ingen migrene medisin siden jeg ikke har fått somlet meg til legen med det.
Tar en kombinasjon av paracett og ibux
Fikk sover 1,5 timerDa håper jeg du får sove litt![]()
veldig farlig, gubben begynnte med å steke den siste røra før jul i går..... *sukk* lukter ennå nystekt her*Det er nam nam![]()
Ooh....spennende planVi får se.... får gjøre det når hun slapper av og aner fred og ingen fare. 8)
Uff da, så uheldig!Det gjør vihun rullet ut av sofaen og slo hodet sitt nå stakkars
skal kose oss med kake og brus
må finne ut hva vi skal ha til middag
![]()
Flink husmorRyddet litt hus. Må sette på vask snart
Det er fantastisk godtDet er så godt
Har du laga selv?måtte stjele en kromkake de ligger rundt hele kjøkkenet XD lar seg friste!