Ja, de skal nok detHøres ut som travle tider. Alle vil være fin på håret til jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de skal nok detHøres ut som travle tider. Alle vil være fin på håret til jul![]()
Æsj, jeg blir og bare kvalm av denKjøpte meg en burn på butikken jegå jeg drikker egentlig ikke sånt. Ble egentlig bare mere kvalm enn våken
![]()
Er jo skikkelig fine premier hver månedOppdatering av topp 100 lista. Kan vinne skikkelig fine premier denne måneden![]()
Kommer ann på om frøkna er medgjørligNoen som skal skravle i kveld?
Skravla mobilen tom for batteri?Må lade telefonen etter oppdatering ser jeg..
Egentlig litt trist at dette er siste måneden jeg kan være med i konkurransenEr jo skikkelig fine premier hver måned![]()
Hvor langt?Oppdatert nå.
Jippi, jeg har klatret en plass, men nå er det langt opp til neste
200 opp til nesteHvor langt?
Det burde gåLitt over 300 innlegg til jeg er over 2000. Bør gå i løpet av mandag i alle fall![]()
nettop kommet hjem nå. det gikk fort. hadde time 12.hun var jo eksemplarisk<3Når skal dere dit da?
Går radig oppover2271 innlegg på meg
spennende.Bachelor i økonomi og ledelse
![]()
neida, i studio. samme plass som vi var til med oj. Bare 5 min med bil fra ossKommer hjem til dere?
Nesten 5000Hva må dere betale for fotografen da? Hører det er dyyyyrt
Så bra.Flink. Eg har gjort mye. Ska snart laga noen middag.
Jeg prøvde den med tropisk smak tror jeg det varÆsj, jeg blir og bare kvalm av den![]()
Det må jeg også lage igjen en dagJa hehe veldigfikk akutt lyst på det
![]()
Hadde den gjemt seg?!Må finne saksa så jeg også kan pakke inn gaver
Herlig alder det daHan ble akkurat 3 år