WoKJeg må virkelig få denne handløelista i havn......... middagstips enkelt greit og ikke fisk? (har to retter til neste uke!
Suppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WoKJeg må virkelig få denne handløelista i havn......... middagstips enkelt greit og ikke fisk? (har to retter til neste uke!
Ikke så bra salg der egentligKanskje det blir litt salg etter jul![]()
Høres ut som en god planHehe..
Guttungen gadd ikke være med hele veien i fjor heller.
Tenker jeg ta eldsten og frøkna hver for seg i år
Hihi, tviler på jeg klarer å snike meg forbi henne uten at hun merker det!Ooh....spennende plan![]()
Kjedelig da:/Ikke så bra salg der egentlig
grønnsakssupp eog stekt ris med kylling ;P takk!WoK
Suppe
De har jeg også laget tidligere.oreo er grineenkelt men må ikke lages med mannfolk i nærheten, heller ikke putte i munnen...for da gjør du ikke noe annet enn å lage de kulene;P
1 pk oreo kjeks
1 pk 200g Philadelphia naturell
1 pk hvit sjokolade.
Knus kjeksene, bland i Philadelphia, lag små kuler sett i fryser
en time. Smelt sjokoladen (kan ta i delfia fett om du ønsker) dypp kulene og inn i frysern til neste dag...så er de klar for pakking;P
Jeg lager også. Bruker mørk sjokolade som jeg dypper i daDe har jeg også laget tidligere.
Hadde røde sjokoladehjerter oppå den hvite sjokoladen da
Mhm. Jeg er så heldig at jeg bor nest innerst i en enebolig i en blindvei. Eneste kjipe er at naboen, de som bor innerst, har vist seg å være et hus med intet mindre enn 6 ungdommer. Nesten hver helg har de fest, og på sommeren har de ofte garasjefest. Yndlingssangen er "yes, we have no bananas". :SGjør liksom det. Jeg tar alltid hensyn til det![]()
Får lete litt så finner jeg det nokTror de har gruppe på fb. Står nok der
Stemmer deet, gleder megVar det julebord i kveld?
Okei. Det er jo litt kjedelig ja:/Mhm. Jeg er så heldig at jeg bor nest innerst i en enebolig i en blindvei. Eneste kjipe er at naboen, de som bor innerst, har vist seg å være et hus med intet mindre enn 6 ungdommer. Nesten hver helg har de fest, og på sommeren har de ofte garasjefest. Yndlingssangen er "yes, we have no bananas". :S
Det blir koseligStemmer deet, gleder meg
De kan pyntes med mye pent, jeg bruker matglitter i gull og rød når jeg pynter til Jul ellers sparer jeg bare litt fra kjeks knusingen og strør oppå;PDe har jeg også laget tidligere.
Hadde røde sjokoladehjerter oppå den hvite sjokoladen da
Så braOppdatert nå.
Jippi, jeg har klatret en plass, men nå er det langt opp til neste
Makaronigrateng???Jeg må virkelig få denne handløelista i havn......... middagstips enkelt greit og ikke fisk? (har to retter til neste uke!
Trodde aldri jeg skulle kunne den sangen utenat, men har lært at man kan aldri si aldri.Okei. Det er jo litt kjedelig ja:/