Hu er helt rå i grunnIkke så lett å klatre da
Camilla holder jo tempo oppe![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu er helt rå i grunnIkke så lett å klatre da
Camilla holder jo tempo oppe![]()
![]()
Det er bra2271 innlegg på meg
Virkelig fått opp dampen denne månedenHu er helt rå i grunn
Gått trått i går å i dag daDet er bra![]()
Så braJeg vil hvertfall
Ja hun ligger vel 400 foran megVirkelig fått opp dampen denne måneden![]()
Ja, merker forskjell..Gått trått i går å i dag da
Snart over 3000 hunJa hun ligger vel 400 foran meg
Okei. Da er det jo bra daDukka opp her i Begynnelsen av Nov. men vært medlem siden oktober![]()
Nei det har du ikke.gratiss, jeg ser ut til å henge meg på akkurat så jeg karer åholde plassen min Hahaha men har igjen over 100 til neste og vil bli vanskelig;P
skal nok se om jeg klarer å henge med dere på toppen denne mnd. Selv om det vil bli litt utfordrerne pga høytider og alt som skjer nå fremover;POkei. Da er det jo bra da![]()
Ja ikkke vanskelig å merke i grunnJa, merker forskjell..
Ja jeg så det drSnart over 3000 hun![]()
umf?Nei det har du ikke.
På siste oppdatering hadde du 775 innlegg og en 14. plass.
Over deg ligger Sara med 801 innlegg.
Så er bare 26 innlegg opp til neste plass
Ja de går annHa ha går drt an
Jeg liker ikke den lukten
Oj de var mangenI seksjonen hvor jeg jobber er vi bare 15 +/- noen, i avdelingen kanskje 100-150 stykker og flere tusen på hele bedriften.
Er avdelingsjulebord
Jeg prøver å skravle så mye som mulig nå i starten, blir lite etter hvert fra min side også. Mye som skjerskal nok se om jeg klarer å henge med dere på toppen denne mnd. Selv om det vil bli litt utfordrerne pga høytider og alt som skjer nå fremover;P
Merkelig altså. Blir bare kvalm jetJa de går ann![]()
Må jo gjøre det om man skal klare kranene før julVirkelig fått opp dampen denne måneden![]()