Wow. Frøken effektivGoood dag!
Nå har jeg allerede trent og dusja, baby sover...og snart skal vi på barseltreff! Hepp!
Deres planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow. Frøken effektivGoood dag!
Nå har jeg allerede trent og dusja, baby sover...og snart skal vi på barseltreff! Hepp!
Deres planer for dagen?
Så kjedelig da:/Sovnet igjen jeg å våknet med hodepine
Hva må dere betale for fotografen da? Hører det er dyyyyrtvirker veldig samarbeidsvillig på det meste så tror det skal gå fint
Godt lønn i morra for fotograf er ikke billig![]()
Det gjør det nokSå kjedelig da:/
Håper det går over![]()
Aaah. Krumkake ♡♡Eller kromkakeXD
Hadde ikke forundret megSyns du jaskal se den vare hos deg også
![]()
Kan være en fordel jaMå finne saksa så jeg også kan pakke inn gaver
Jeg startet dagen med en sjokoladebolleJeg vil ha godis;P og jeg burde kanskje vurdere å spise -... kanskje derfor jeg vil ha godiss XD
Nei. Tror det er tennene. Eller en fase hun går gjennom. Bare ekstremt krevende og sutrende for tiden. Så stjeler all energiEr hun syk?
Ah. Greit å være ferdigNei det er jeg ferdig med
Hei søtaHallo alle sammentitter innom fra jobb, hvor jeg venter på at en permanent skal bli ferdig og jeg nyter min første kopp kaffe på vel 7 uker!
formen er absolutt på vei til å bli bedre altså. Og det føles fantastisk *bankerhardtibordet*
Slapp av da og hent deg innHer har jeg ingen planer i dag. Slappe av og ta det så rolig som mulig. Sliten etter natt med minimalt med søvn.
wow det hørtes jo egenlig perfekt ut, men tenke litt sundt her ikke helg før i Morgen ;PJeg startet dagen med en sjokoladebollefint...
Håper timene går fort!!Ja blir en lang dag å vente siden jeg ikke skal der før 14.15![]()
Det er så godtAaah. Krumkake ♡♡
måtte stjele en kromkake de ligger rundt hele kjøkkenet XD lar seg friste!Aaah. Krumkake ♡♡
Yes det er detAh. Greit å være ferdig
Ja jeg vil tro detKan være en fordel ja![]()