Adventstiden

Greit å høre på kroppen da :)
Ja, men ikke alltid det er like praktisk når man egentlig må holde ut litt til. Som da vi reiste til London og ikke var fremme ved hotellet før i 01-tiden på natta. ;)
 
Ja, men ikke alltid det er like praktisk når man egentlig må holde ut litt til. Som da vi reiste til London og ikke var fremme ved hotellet før i 01-tiden på natta. ;)
Nei :)
Men juleforberedelser og alt annet man føler at man må gjøre, kan som regel utsettes eller settes bort til noen andre. Jeg husker hvertfall at småting i hverdagen var mer belastende for meg, enn enkelte dager som var litt mer slitsomme pga noe spesielt :)
 
Kino var koselig i dag!
Men vi slet med teknikken, så vi fikk desverre ikke vist polarekspressen som planlagt. Men det ordnet seg, og vi slapp å sende hjem en halv sal av forventningsfulle unger ;)
I morgen blir det utetid og arbeid med eksamen!
 
Kino var koselig i dag!
Men vi slet med teknikken, så vi fikk desverre ikke vist polarekspressen som planlagt. Men det ordnet seg, og vi slapp å sende hjem en halv sal av forventningsfulle unger ;)
I morgen blir det utetid og arbeid med eksamen!
Godt dere fikk det til :) Var de fornøyde?

Når har du eksamen igjen?
Har den siste neste mandag.. Uff, jeg gruer meg :(
 
Da er jeg på plass på jobb igjen :)
Får så utrolig vondt av han jeg jobber for :( Han fikk ALS for 2 år siden... Har kone og 2 barn :( så tragisk og fæl sykdom!! Håper de finner en medisin snart!

Jeg hoster og hoster og det gjør skikkelig vondt i lungene, så jeg kommer til å ringe legen ila uken om det ikke blir bedre :(

Har dere gjort noe spennende i dag?
Mens jeg sov litt på dagen, dro Khalid og barna sammen med søsteren min og svogeren og barna deres på julemarked. Ungene fikk danset til et band, spist grøt, møtt nissen og få godteripose og Wael lagde et fuglehus :) Aldri sett han så stolt. Finingen min <3

God natt til dere jenter :)
 
Godt dere fikk det til :) Var de fornøyde?

Når har du eksamen igjen?
Har den siste neste mandag.. Uff, jeg gruer meg :(
Ja se var fornøyde :)
Jeg skal levere eksamen på onsdag. Snart ferie fra studier på deg da :)
 
AH, for en herlig dag!
Jeg sløvet i sengen til Lillebror i 1,5 time etter at han ville ta morgen, mens han lekte og pratet. Til slutt dro han opp rullegardinen, så noen våkne naboer i et annet hus og sa "Mamma, de er våkne og de leker, akkurat som meg! Men du bare sover".. Jeg tok hintet og stod opp samtidig som T også våknet. Det ble noen timer med tv på formiddagen før vi vekte mannen og spiste sammen. Gutta og jeg var ute fra ca kl 12 til 16.30, lekte i snøhaugen og grillet i grillhytta i barnehagen, med selskap fra noen naboer. Vi fikk også hengt opp utelys og fikk enda litt mer julestemning da vi så julefilm til middagen og etterpå :)
Hva har dere gjort i dag?
 
Ønsker dere en fin dag :)
Jeg er snart ferdig på jobb etter snart 10 timer! Klarer nesten ikke å holde meg våken :(
 
AH, for en herlig dag!
Jeg sløvet i sengen til Lillebror i 1,5 time etter at han ville ta morgen, mens han lekte og pratet. Til slutt dro han opp rullegardinen, så noen våkne naboer i et annet hus og sa "Mamma, de er våkne og de leker, akkurat som meg! Men du bare sover".. Jeg tok hintet og stod opp samtidig som T også våknet. Det ble noen timer med tv på formiddagen før vi vekte mannen og spiste sammen. Gutta og jeg var ute fra ca kl 12 til 16.30, lekte i snøhaugen og grillet i grillhytta i barnehagen, med selskap fra noen naboer. Vi fikk også hengt opp utelys og fikk enda litt mer julestemning da vi så julefilm til middagen og etterpå :)
Hva har dere gjort i dag?
Hørtes ut som en hyggelig dag!
Har dere fortsatt snø? All snøen gikk etter kun noen dager her... Er så mørkt :(
 
Vi har bakt tre slag julekaker og laga noen julegaver i helgen. :)

Skikkelig effektivt og jeg føler endelig jeg er litt i rute med juleforberedelsene. Har bare noen få julegaver igjen å kjøpe inn nå, og de får vente til etter at jeg har fått lønn.

I morgen skal jeg reise i begravelse til bestefaren min, reiser til Finnmark med morraflyet og tilbake på kvelden. Ser ikke frem til den veldig lange dagen, men må nesten reise.

Gleder meg allerede til helg jeg. :p
 
AH, for en herlig dag!
Jeg sløvet i sengen til Lillebror i 1,5 time etter at han ville ta morgen, mens han lekte og pratet. Til slutt dro han opp rullegardinen, så noen våkne naboer i et annet hus og sa "Mamma, de er våkne og de leker, akkurat som meg! Men du bare sover".. Jeg tok hintet og stod opp samtidig som T også våknet. Det ble noen timer med tv på formiddagen før vi vekte mannen og spiste sammen. Gutta og jeg var ute fra ca kl 12 til 16.30, lekte i snøhaugen og grillet i grillhytta i barnehagen, med selskap fra noen naboer. Vi fikk også hengt opp utelys og fikk enda litt mer julestemning da vi så julefilm til middagen og etterpå :)
Hva har dere gjort i dag?
Så koselig søndag dere har hatt. :)
 
Ja, det er noe annet når man bare kan kollapse på sofaen etter jobb. Men det går jo ikke nå, må liksom fortsette å svømme. Men nå blir det godt med helg! Og hvis det fortsetter slik så må jeg nok trappe ned på jobbinga!

Hehe ja det husker jeg også at jeg syntes var så slitsomt. Med Emira var jeg også sykmeldt det meste av tiden. Vært det med alle 3..men jeg har hatt jobber hvor jeg sto og gikk hele arbeidsdagen å da, så var ikke noe godt for bekkenet nei.. kom meg ikke opp av sofan etter å ha tatt med en lur engang :p helt låst og så smertefult:confused: Men første gaviditet kunne jeg hvertfall sove og sløve akkurat når kroppen følte for det. Det var ikke sånn de andre gangene nei! Var veldig trøtt og sliten. Spesielt om nettene hadde vært dårlige. Menmen, ble bedre når fødselen var over :D
 
Da er jeg på plass på jobb igjen :)
Får så utrolig vondt av han jeg jobber for :( Han fikk ALS for 2 år siden... Har kone og 2 barn :( så tragisk og fæl sykdom!! Håper de finner en medisin snart!

Jeg hoster og hoster og det gjør skikkelig vondt i lungene, så jeg kommer til å ringe legen ila uken om det ikke blir bedre :(

Har dere gjort noe spennende i dag?
Mens jeg sov litt på dagen, dro Khalid og barna sammen med søsteren min og svogeren og barna deres på julemarked. Ungene fikk danset til et band, spist grøt, møtt nissen og få godteripose og Wael lagde et fuglehus :) Aldri sett han så stolt. Finingen min <3

God natt til dere jenter :)

Uff nei, den sykdommen kan ikke være noe godt å ha! Verken for han eller de som står nær! :( hva tenker han selv om det?

Er formen din bedre da? Syns du det går greit å jobbe om nettene? :)
 
AH, for en herlig dag!
Jeg sløvet i sengen til Lillebror i 1,5 time etter at han ville ta morgen, mens han lekte og pratet. Til slutt dro han opp rullegardinen, så noen våkne naboer i et annet hus og sa "Mamma, de er våkne og de leker, akkurat som meg! Men du bare sover".. Jeg tok hintet og stod opp samtidig som T også våknet. Det ble noen timer med tv på formiddagen før vi vekte mannen og spiste sammen. Gutta og jeg var ute fra ca kl 12 til 16.30, lekte i snøhaugen og grillet i grillhytta i barnehagen, med selskap fra noen naboer. Vi fikk også hengt opp utelys og fikk enda litt mer julestemning da vi så julefilm til middagen og etterpå :)
Hva har dere gjort i dag?

Så koselig dag :) og moro med snø! Her kom det masse natt til fredag, men var borte på lørdag. Og var masse vind og regn :(

Hahaha artig kommentar fra E da haha :D ta et hint og kom deg opp lissom :D:p
 
Hallo gjengen :D:p

Helgen har gått sinsykt fort her! Og på søndag hadde vi besøk av en av de andre brødrene til sambo, med dama hans :) og alle tre ungene fikk seg nye vinterdresser som tidlig julegave som flere av søsknene hadde spleiset :D utrolig snilt av dem! Og Leoh fikk en stor brannbil med fjernstyring og vannpumpe :p jeg hadde tenkt til å kjøpe den selv til bursdagen hans, men ble ikke noe av :)

Ellers er det ikke så mye nytt. Litt småforkjølelser har det vært.. men ikke noe som har gjort formen dems dårlig :) idag har jeg og Emira handlet litt inn til bursdagen hennes :D hun gleder seg helt vilt haha.
 
Hallo gjengen :D:p

Helgen har gått sinsykt fort her! Og på søndag hadde vi besøk av en av de andre brødrene til sambo, med dama hans :) og alle tre ungene fikk seg nye vinterdresser som tidlig julegave som flere av søsknene hadde spleiset :D utrolig snilt av dem! Og Leoh fikk en stor brannbil med fjernstyring og vannpumpe :p jeg hadde tenkt til å kjøpe den selv til bursdagen hans, men ble ikke noe av :)

Ellers er det ikke så mye nytt. Litt småforkjølelser har det vært.. men ikke noe som har gjort formen dems dårlig :) idag har jeg og Emira handlet litt inn til bursdagen hennes :D hun gleder seg helt vilt haha.
Så koselig med familiebesøk da :) Bor de langt unna?
Deilig med nye vinterdresser da! Skikkelig generøse da! :D

Kan tenke meg hun gleder seg til bursdagen sin :) skal hun ha selskap? :D
 
God kveld :D
Da er jeg på plass på nattevakten igjen! Er veldig koselig, men litt hardt den første natten. Er så vanskelig å snu om døgnet hele tiden, da jeg også jobber dag tirsdager og torsdager som regel.
Skal jobbe 10 t i natt og 10 t natt til fredag. Ferdig 8.30, også skal jeg jobbe hun andre fra 16.30-20.30 :p
Blir en grei lønn i januar, noe som passer fint til England-turen min i februar :)
Får heller ikke støtte fra Lånekassen mer, fordi jeg er 6 mnd forsinket med studiene! Syntes dette er rart, siden læreren min sa det var ok og ikke føle seg klar, og det står man kan være forsinket i 1 år... Hmm, sendt inn klage, men tar 8 uker og få svar!

I dag har barna bakt lussekatter i bhg og Wael var med til kirken i går. (Kun 2011-barna), senere samme dag tegnet han masse gravstøtter med kors på hver enkelt!
Syntes han er såå flink til å tegne <3

Hvordan går det med dere jenter og har dere planer for helgen?

Mulig vi skal til Sverige på lørdag og julemarked med mamma søndag. 5-års bryllupsdag på mandag, pappa fyller år og den siste eksamen!
Heltisk mnd? En del! :) Haha!

Vi har pyntet treet i dag :) ImageUploadedByBV Forum1449699464.484361.jpgImageUploadedByBV Forum1449699484.593229.jpg
 
Så koselig med familiebesøk da :) Bor de langt unna?
Deilig med nye vinterdresser da! Skikkelig generøse da! :D

Kan tenke meg hun gleder seg til bursdagen sin :) skal hun ha selskap? :D

Alle søskene hans og foreldrene bor i Asker. Så tar vel ca 2,5 time å kjøre hver vei ;) ja godt med sånne gaver :D smart av dem å spleise for å gi bedre gaver :)

Ja gleder seg masse :D blir selskap på lørdag :) fra kl 13 til 15 :) har bedt alle 6 jentene i klassen :p så blir et lite selskap :D
 
God kveld :D
Da er jeg på plass på nattevakten igjen! Er veldig koselig, men litt hardt den første natten. Er så vanskelig å snu om døgnet hele tiden, da jeg også jobber dag tirsdager og torsdager som regel.
Skal jobbe 10 t i natt og 10 t natt til fredag. Ferdig 8.30, også skal jeg jobbe hun andre fra 16.30-20.30 :p
Blir en grei lønn i januar, noe som passer fint til England-turen min i februar :)
Får heller ikke støtte fra Lånekassen mer, fordi jeg er 6 mnd forsinket med studiene! Syntes dette er rart, siden læreren min sa det var ok og ikke føle seg klar, og det står man kan være forsinket i 1 år... Hmm, sendt inn klage, men tar 8 uker og få svar!

I dag har barna bakt lussekatter i bhg og Wael var med til kirken i går. (Kun 2011-barna), senere samme dag tegnet han masse gravstøtter med kors på hver enkelt!
Syntes han er såå flink til å tegne <3

Hvordan går det med dere jenter og har dere planer for helgen?

Mulig vi skal til Sverige på lørdag og julemarked med mamma søndag. 5-års bryllupsdag på mandag, pappa fyller år og den siste eksamen!
Heltisk mnd? En del! :) Haha!

Vi har pyntet treet i dag :) Vis vedlegget 150399Vis vedlegget 150400

Blir sliten bare av å lese om vaktene dine :p hehe.. flink er du, som står på! :) godt når pengene kommer :D

Håper det hjelper å klage da, men rart og dumt dem stoppet det!:confused:

Så kos med baking og sånt :D juletre er så koselig å :) vi skal pynte til lørdag. For gjør det på bursdagen til Emira :D
 
God formiddag :)

Som dere har sett på snap, så var Liana til tannlegen idag :) hun fikk jo bare sett på tennene nede sist gang, så måtte ha en ny time :p gikk greit, hun skravla mye og var vel tidligere ferdig enn tannlegen denne gangen å :p men han fikk sjekket, og kunne ikke se noen hull :) han fikk først ikke bruke lyset heller, for det var for skarpt haha.. da fant han fram noen solbriller hun kunne låne :D
Så kjørte vi buss til bhgen, og nå er jeg på jobb :)

I kveld skal vi på Sangling på skolen. Alle klassene skal synge for foreldre og folk som ellers vil komme :) koselig det, men syns det er så unødvendig at dem skal samle alle trinnene på én kveld istedenfor å lage noe slags avslutning pr trinn! Kommer til å være ferdig ca 19:30, og det er egentlig for sent med tanke på legging osv siden det er skole imårra å! Menmen, mamma passer de to minste hvertfall :D godt å slippe å ta dem med hehe..
 
Back
Topp