Innsett Desember <3

Er første Ivf her. Vi fikk en blastocyst på frys i tillegg til den som jeg ruger på nå. Når kan jeg starte å teste uten at otrivelle virker inn? Satt otrivelle mandag for 1,5 uke siden. Jeg tenkte å begynne å teste mandag eller tirsdag neste uke, min td er 18. Når tenker du?
Ovitrelle burde være ute etter ca 10 dager, men det varierer fra person til person. Min var ute etter ca en uke sist:)

Jeg smetter inn her. Hadde negativt forsøk nå i november. Fikk tanta på besøk i dag og fikk akkurat komme med i desember og forhåpentligvis da innsett rundt 22-23 desember. Det er siste fryse-egget vårt og vi håper det er en liten stayer :)
Heier på lille eskimo:p

Tusen takk for fine ord jenter. Drit kjedelig at EL-testen slo ut i dag. Men en måned til å vente m, i den store sammenhengen så er ikke det så lenge. Håper EL kommer på riktig dag neste runde. Har regner meg frem til at det ca blir på termindatoen jeg skulle hatt med vårt første forsøk ( mistet i uke 7). Krysser alt for at 2016 blir året vårt. Vi har funnet ut at får vi et barn så skal vi være lykkelige med det. Vi er ikke kravstore; Ønsker oss bare et barn å elske <3

Ovitrelle burde være ute etter ca 10 dager, men det varierer fra person til person. Min var ute etter ca en uke sist:)

Ok, så om jeg tester to uker etter sprøyta så bør da den være ute av kroppen :) trodde virkelig ikke ventetiden skulle være så ille! Når er det planlagt uttak for deg?

Ok, så om jeg tester to uker etter sprøyta så bør da den være ute av kroppen :) trodde virkelig ikke ventetiden skulle være så ille! Når er det planlagt uttak for deg?
Ja den burde det da:) Du er ikke den første som blir litt tatt på senga av rugetiden. På mange måter er det den verste tiden sånn psykisk! Ene dagen er man superpositiv, den neste helt i kjelleren fordi det umulig kan gå. Langsom pining det der altså;)
Planen er uttak i starten/midten av neste uke! Skal på kontroll i morgen så da får jeg forhåpentligvis vite dag, hvis ikke jeg må på enda en kontroll. Håper eggene vokser i bra tempo og passe antall;)

Ja den burde det da:) Du er ikke den første som blir litt tatt på senga av rugetiden. På mange måter er det den verste tiden sånn psykisk! Ene dagen er man superpositiv, den neste helt i kjelleren fordi det umulig kan gå. Langsom pining det der altså;)
Planen er uttak i starten/midten av neste uke! Skal på kontroll i morgen så da får jeg forhåpentligvis vite dag, hvis ikke jeg må på enda en kontroll. Håper eggene vokser i bra tempo og passe antall;)

Ja, all annen venting har gått så fint, og så kom denne fæle ventetida.. Masse lykke til, håper at du får ut mange gode egg! Lykke til på ul i morra:)

Sånn sett er det vel bra å ruge i jula, for da er det jo mye å finne på for å få tida til å gå:)

Ja, all annen venting har gått så fint, og så kom denne fæle ventetida.. Masse lykke til, håper at du får ut mange gode egg! Lykke til på ul i morra:)

Sånn sett er det vel bra å ruge i jula, for da er det jo mye å finne på for å få tida til å gå:)
Takk:) Ja sant det, og jeg skal på sydenferie i romjulen også;) Etter planen skulle jeg hatt innsett en uke før og fått dommen før ferien, så hadde det blitt enten trøste-ferie eller feire-ferie, men nå blir det vel litt ruge-ferie istedenfor:p

Takk:) Ja sant det, og jeg skal på sydenferie i romjulen også;) Etter planen skulle jeg hatt innsett en uke før og fått dommen før ferien, så hadde det blitt enten trøste-ferie eller feire-ferie, men nå blir det vel litt ruge-ferie istedenfor:p

Rugeferie hørtes fantastisk ut:-)

Begynner å kjenne at det skjer ting I mage området nå :) dag 7 på sprøyter I dag og jeg er så ekstremt trøtt. Tar meg selv I å sovne til stadighet :P tar dette derfor som et tegn på at kroppen jobber med en rekke medalje vinnere nå :D

Begynner å kjenne at det skjer ting I mage området nå :) dag 7 på sprøyter I dag og jeg er så ekstremt trøtt. Tar meg selv I å sovne til stadighet :P tar dette derfor som et tegn på at kroppen jobber med en rekke medalje vinnere nå :D
Samme her, dag 7 og noe er på gang. Føles ganske som sist så må håpe det er noen egg der da;) Er også supertrøtt, men det kommer vel av at jeg ikke får sove før sent på natt hehe, også som sist:p Skal være gullegg som produseres her nå altså! :D

Er så skuffende å ikke få noen på frys, samme for meg forrige gang. Får bare håpe det er gullegget de satte inn hos deg:)
PS. Det var vel meg som skrev det om sarte sjeler, og det er så sant så sant! Vi må bare komme oss gjennom dette så godt vi kan og håpe på en lykkelig slutt på et eller annet tidspunkt<3
Likte det så godt at jeg måtte stjele det det er tøffe saker dette,ikke bare alt vi går igjennom under ivf perioden,men alt rundt.. Tenker og følelser... Det er godt vi har hverandre,selv om jeg ikke ønsker at noen av oss var i denne situasjonen.

Nå har jeg vært på ul-kontroll, og det blir uttak allerede på mandag:D
Var mange egg denne gangen også, men håper de har bedre kvalitet enn sist, og at vi får flere befruktet - skal prøve ICSI denne gangen. Fikk også ekstra smertestillende til å ta før uttak siden det var ganske vondt sist, så da blir det forhåpentligvis bedre denne gangen:)

Nå har jeg vært på ul-kontroll, og det blir uttak allerede på mandag:D
Var mange egg denne gangen også, men håper de har bedre kvalitet enn sist, og at vi får flere befruktet - skal prøve ICSI denne gangen. Fikk også ekstra smertestillende til å ta før uttak siden det var ganske vondt sist, så da blir det forhåpentligvis bedre denne gangen:)
Flott krysser fingrene

Ha en fin lørdag ja! Her blir det rydding og julegaveshopping tenker jeg:)
Jeg var på jobb i går for første gang etter at egget var ført tilbake..
Jeg jobber på sykehjem( tunge løft)
Etter tre timer og en del tungt arbeid,fikk jeg vondt i bekkenet og litt stikkninger på vente side:-(
Så fikk jeg helt panikk var så redd jeg hadde løftet for tungt osv..
Så jeg tar ikke flere vakter før jeg vet mer hva Som skjer inni der❤️
Får holde meg til rolige turer og husarbeid

Samme her, dag 7 og noe er på gang. Føles ganske som sist så må håpe det er noen egg der da;) Er også supertrøtt, men det kommer vel av at jeg ikke får sove før sent på natt hehe, også som sist:p Skal være gullegg som produseres her nå altså! :D
Ja håper virkelig åå noen gull egg :D heia heia jule og nyttårsmirkaler :D

I dag skal jeg sette EL sprøyta :D wooææ nå er det faktisk ikke lenge igjen :D spent veldig spent. Men må liksom prøve å holde et lokk på forventningene :P så slipper man den skuffelsen om ikke det går og samtidig skal man også klare å være optimistisk til at dette skal gå :p :D det er til å få vondt I hodet av :P

Back
Topp